پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علمای یمن

حوزه/ انجمن علمای یمن بار دیگر دوستی با دشمن صهیونیستی را حرام دانست و بر موضع ثابت و اصولی خود در قبال مسائل امت اسلامی تأکید کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، انجمن علمای یمن بار دیگر دوستی با دشمن صهیونیستی را حرام دانست و بر موضع ثابت و اصولی خود در قبال مسائل امت اسلامی که بر گرفته از عمق شریعت است، تأکید کرد.

اسرائیل دشمن تمامی امت است

انجمن علمای یمن افزود: شتاب برخی از رژیم های عربی برای پیوستن به آغوش صهیونیستی و آمریکایی، این حقیقت که "اسرائیل دشمن تمامی امت است" را تغییر نمی دهد.

علمای یمن نسبت به خطر اقدام رژیم آل سعود در استفاده از دین و تحریف و به کارگیری آن در جهت عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل هشدار دادند و تأکید کردند: اقدام رژیم سعودی در تغییر برنامه درسی و حذف محتویات ضد صهیونیستی و ترویج آن، مقدمه ای برای دوستی آشکار با اسرائیل است.

خطر جنگ نرم از خطر جنگ نظامی کمتر نیست

انجمن علمای یمن اقدامات رژیم امارات و گستاخی آن در صدور مجوز برای ساختن معابد یهودی و اجرای آئین یهودی توسط اماراتی ها را محکوم کرد و گفت: تمامی مسلمانان باید به هویت ایمانی توجه داشته باشند و نسبت به جنگ نرم و لزوم مقابله با آن هشیار باشند؛ چراکه خطر آن از جنگ نظامی کمتر نیست.

اعلام برائت از آمریکا و اسرائیل و تحریم کالاهای آنها، واجب شرعی است

علمای یمن، اعلام برائت از دشمنان امت به ویژه آمریکا و اسرائیل و تحریم کالاهای آنها را واجب شرعی دانستند و بر لزوم مخالفت با وجود آنها در جهان اسلام تأکید کردند.

علمای امت حرمت عادی سازی روابط با اسرائیل را تبیین کنند

علمای یمن، علمای امت را به عمل به مسئولین خود و تبیین حرمت اقدامات برخی از رژیم های مزدور در ابراز دوستی به یهود و نصاری و پیوستن به آغوش آنان، دعوت کردند.

انجمن علمای یمن از مقاومت فلسطین و لبنان قدردنی کرد و خواستار و حدت کلمه و آمادگی کامل برای هرگونه مقابله با دشمن صهیونیستی شد و محور مقاومت را به وحدت، هماهنگی و همکاری بیشتر دعوت کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha