پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تت

حوزه/ مدیر حوزه علمیه هرمزگان تصریح کرد: قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در زمانی که بسیاری از نهادها و سازمان هایی که وظیفه سازندگی و خدمت رسانی را برعهده دارند، اما کاری از پیش نمی‌برند، برای خودکفایی کشور بار همه آنها را به دوش می کشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت‌الاسلام نادر حقیقی، مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان، عصر دوشنبه در بازدید از دفتر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در بندرعباس، با بیان اینکه دشمن به دنبال تخریب معنویت است، اظهار کرد: امروز شاهد هجمه های دشمن علیه سه عنصر مهم و اساسی انقلاب اسلامی که  خود را فدای مردم می دانند نه در حرف بلکه در عمل، یعنی ولایت فقیه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حوزه های علمیه هستیم، لذا باید در مقابل هجمه ایستاد.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان، حوزه های علمیه و سپاه پاسداران را از مردم و در خدمت مردم خواند و تصریح کرد: جهاد در راه خداوند شیوه های مختلفی دارد و یکی از بهترین شیوه ها خدمت رسانی به مردم در شرایط بد اقتصادی و معیشتی است.

وی، قرارگاه خاتم را موتور محرک پیشرفت کشور در شرایط کنونی دانست و خاطرنشان کرد: قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در زمانی که بسیاری از نهادها و سازمان هایی که وظیفه سازندگی و خدمت رسانی را برعهده دارند، اما کاری از پیش نمی‌برند، برای خودکفایی کشور بار همه آنها را به دوش می کشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha