پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید جعفر موسوی زاده

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی زاده، از برگزاری مصاحبه درس خارج به‌صورت ویدئوکنفرانس در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده از ستاد آموزش حوزه علمیه قم و موافقت حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستم نژاد، معاون آموزش حوزه‌های علمیه کشور، این مصاحبه در آینده‌ای نزدیک به‌صورت ویدئوکنفرانسی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی زاده، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به علت عدم برگزاری مصاحبه درس خارج در اهواز، اظهار داشت: متأسفانه به دلیل وضعیت کرونایی در استان تابه‌حال موفق به برگزاری مصاحبه درس خارج که مقدمه اخذ مدرک سطح ۴ حوزه علمیه است، نشدیم.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده از ستاد آموزش حوزه علمیه قم و موافقت حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستم نژاد، معاون آموزش حوزه‌های علمیه کشور، این مصاحبه در آینده‌ای نزدیک به‌صورت ویدئوکنفرانسی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام موسوی زاده، خاطرنشان کرد: کیفیت برگزاری مصاحبه درس خارج و همچنین کیفیت بررسی جزوات متعاقباً از طریق مدیریت حوزه علمیه خوزستان اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط شرکت در مصاحبه درس خارج، گفت: این امتحان برای طلابی برگزار خواهد شد که در درس خارج آیت‌الله موسوی جزایری شرکت و جزوه‌نویسی کرده‌اند.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در پایان گفت: شرایط جزوه طلاب بدین شکل است که طلاب باید در طول سال تحصیلی هفتاد جلسه اصول و هفتاد جلسه فقه را شخصاً مکتوب کرده و به معاونت آموزش مدرسه بقیة‌الله تحویل دهند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha