پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسجد لندن بیش از ۲ هزار پوند مواد غذایی به نیازمندان داد

حوزه/ اعضای مسجد لندن در انتاریوی کانادا، ۲۰۳۹ پوند مواد غذایی را برای نیازمندان جمع آوری کردند که پس از بسته بندی به مراکز مربوطه تحویل داده شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از globalnews، روز یکشنبه، اعضای مسجد شهر لندن در انتاریوی کانادا بیش از ۲ هزار پوند مواد غذایی برای نیازمندان جمع آوری کردند.

علی چهاربار از کمیته خدمات مساجد مسلمان لندن گفت که در کمتر از سه ساعت، ۲۰۳۹ پوند مواد غذایی آماده تحویل به بانک غذا لندن بود.

به گفته چهاربار، در سالهای گذشته در حوالی زمان تعطیلات، این مسجد همیشه برای بانک غذای لندن، مواد غذایی جمع آوری می‌کرده است.

وی گفت که جماعت در طی یک دوره دو تا سه هفته‌ایی مواد غذایی را به مسجد می‌آورده‌اند و آن‌ها نیز جعبه‌ها، و کیسه‌ها را در کامیون‌ها و وانت‌ها بارگیری می‌کردند.

به گفته علی در سال جاری و با وجود محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا، اگر کاری انجام نشود سهل‌انگاری بوده و این امر مهم است که رسیدگی ادامه پیدا کند.

او خاطرنشان کرد که برای ابتکار بعدی قرار است که مسجد به جمع آوری لباس برای اهداء به سازمان‌های محلی اقدام کند.

زیبا هاشمی نیز که در کمیته خدمات مساجد همکاری می‌کند گفت که سه و نیم اتومبیل اس.‌یو.وی با کمک‌های مردمی پر شد که بیش از ۳۰ اتومبیل آن‌ها را به محل آورده بودند.

وی گفت: این احساس بسیار شگفت انگیزی بود که می‌دیدم بسیاری از مردم با کیسه‌های کالاهای غیرفاسدشدنی بیرون می‌آیند و با لبخند آن‌ها را تحویل می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha