پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قدردانی مدیران مرکز خدمات از پرستاران

حوزه/ مدیران مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) قم از زحمات و تلاش‌های پرستاران و مدافعان عرصه سلامت قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه دکتر حدادی منش معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات کشور و حجج اسلام طاهری مدیر کل مرکز خدمات استان قم و بخشایش معاون سلامت این مرکز با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) قم از زحمات و تلاش‌های پرستاران و مدافعان عرصه سلامت قدردانی کردند.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه قم در این بازدید طی سخنانی پرستاران را پیروز میدان جهاد در عرصه سلامت دانست و گفت: ارزش و جایگاه پرستاران در همه‌گیری کرونا برای مردم روشن‌تر از همیشه جلوه کرد.

معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات نیز ضمن تبریک روز پرستار، به خدمات فراگیر تأمین اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: همان‌گونه که حماسه عاشورا رسالت حضرت زیب کبرا سلام‌الله علیها را برای بشریت نمایان ساخت، فراگیری کرونا نیز هویت و عزت پرستاران را برای جامعه ما روشن کرد.

همچنین دکتر شریفی، رئیس بیمارستان امام رضا علیه‌السلام طی سخنانی روز ولادت حضرت زینب سلام‌الله علیها و روز پرستار را تبریک گفت و اظهار داشت: بیمارستان امام رضا علیه‌السلام قم در آزمایش کرونا سربلند بود و درخشید.
انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha