جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مقام معظم رهبری

حوزه / دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان قزوین در بیانیه ای سخنان ساختار شکن، وقیحانه و بی‌اساس یک روحانی نما را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهای استان قزوین، با انتشار بیانیه ای اظهارات بی‌اساس و سخیف شیخ ضد انقلاب را محکوم نمودند.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سخنان سخیف و موهن فرد فریب خورده  که این حرف ها جز از حنجره‌های فریب خوردگان و چهره‌های ظاهرالصلاح بیرون نمی‌آید در روزهای اخیر در فضای مجازی منتشر گردیده و دست آویز رسانه های معاند نظام گردیده است.

آقای امجد سالهاست تحت تاثیر آقازاده و غیره، بارها و بارها، ناروا و ناسزا و ناحق علیه انقلاب موضع گرفتند و ناشایست و نامعقول بر رهبری نظام تاختند، اما اخیرا کار بدانجا رسیده است که از یک تروریست رسانه ای دفاع می کنند. بی بصیرتی و دنیا طلبی دو عامل اصلی انحراف انسان از صراط مستقیم است.

ما جامعه دانشگاهی هم صدا با دیگر مدافعان ولایت و رهبری ضمن محکوم کردن اینگونه سخنان اعلام می‌داریم ملت انقلابی ایران، همچون چهل سال گذشته برای دفاع از ارزش‌ها در میدان حضور دارند و از دستگاه قضایی محاکمه این شیخ فریب خورده را خواهانیم.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha