پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله سید احمد خاتمی نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با مسئول بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه

حوزه/ آیت الله خاتمی گفت: آنچه مهم است جریان «ولایت ستیز» است که ۱۰۰ درصد جریان «برانداز» می باشد. این جریان با سوء استفاده از شرایط موجود می‌خواهد به محوری که مایه وحدت ملت است آسیب برسانند. این محور، مقام معظم رهبری آیت الله العظمی امام خامنه‌ای حفظه الله است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرگزاری حوزه، آیت الله سید احمد خاتمی نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با مسئول بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن سخنان آقای امجد،  اظهارداشت: قصه امجد قصه یک فرد نیست، قصه یک جریان است، خود آقای امجد عددی نیست که روی آن بتوان حساب کرد، در شأن و جایگاهی نیست که همه برای پاسخ گویی به آن وارد شوند.

وی افزود: آنچه مهم است جریان «ولایت ستیز» است که ۱۰۰ درصد جریان «برانداز» می باشد. این جریان با سوء استفاده از شرایط موجود می‌خواهند به محوری که مایه وحدت ملت است آسیب برسانند. این محور، مقام معظم رهبری آیت الله العظمی امام خامنه‌ای حفظه الله است.

 عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه در ادامه گفت:[معاندین]خوب می‌دانند تنها محوری که ستون استوار مقاومت و وحدت این ملت است و همه خود را ملزم به اطاعت از او می‌دانند مقام معظم رهبری حفظه الله است.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه خاطرنشان ساخت: از جریان‌های فرهنگی و سیاسی کشور انتظار داریم که در برابر این جریان بایستند. این جریان دقیقاً در تداوم فتنه سال ۸۸ است. مسأله یک فرد حقیری نیست  و اینقدر ارزش ندارد که ما نگران آن باشیم، اینگونه ریزش‌ها از اول انقلاب تاکنون بی سابقه نیست. امثال این آقازاده‌هایی که منجر به منحرف شدن پدرانشان شده‌اند، سابقه تاریخی دارد.

آیت الله خاتمی در پایان  ضمن بیان حدیثی از امیرالمؤمنین علیه السلام که فرمودند: «ما زال الزّبیر رجُلاً منّا أهلَ البیتِ حتّی نشأ ابنه المشئومُ عبدالله » ««زبیر از ما بود پسرش او را به بیراهه کشاند »»  اظهار داشت : از تمام جریان‌های انقلابی می‌خواهم، عقبه این ماجرا را ببینند و در برابر این عقبه بایستند آن‌چنان که در گذشته ناکام بودند به فضل خدا از این پس هم ناکام خواهند ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رسول IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    0 0
    بعضی از مردم توان صبوری ندارند .