جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلسه بررسی طرح «جهاد تربیتی» حوزه علمیه تهران

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ملکی، به نقش مهم مدیر مدرسه در تربیت و تهذیب طلاب اشاره کرد و گفت: مدیر مدرسه باید به عنوان مربی، پدرانه عمل کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، جلسه بررسی طرح «جهاد تربیتی» مدیران و معاونان تهذیب حوزه علمیه استان تهران با حضور حجت الاسلام و المسلمین حمید ملکی، قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استان ها، به صورت حضوری - مجازی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه استان تهران با اشاره به اهمیت و جایگاه تهذیب، بر ضرورت انتقال تجربیات مدیران موفق تاکید کرد.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین ملکی، قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استان ها، به نقش مهم مدیر مدرسه در تربیت و تهذیب طلاب اشاره کرد و گفت: مدیر مدرسه بیشترین نقش تهذیبی را دارد، لذا باید به عنوان مربی پدرانه عمل کند و تمام همت خود را در راستای تربیت و تزکیه روحی طلاب به کار بندد.

وی در ادامه با اشاره به سیره علمای بزرگی چون آیت الله مجتهدی(ره) و آیت الله بنابی در تربیت طلاب، اظهار کرد: علت موفقیت این بزرگان، نگاه پدرانه و دلسوزانه و حضور حداکثری در بین طلاب بود.


برپایه این گزارش، مقرر شد این جلسات به صورت مستمر هر دو هفته یکبار برگزار گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha