جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست

حوزه/مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این که نگاه به غرب حلاّل مشکلات نیست، گفت: ترس جریان «تحریف» شکل گیری مجلس و دولت انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، نمایندگان طلاب استان با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح و مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح در این دیدار ضمن قدردانی از مجمع نمایندگان طلاب، اظهار داشت:انتخابات ۱۴۰۰ در کشور و در کنار انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها و انتخابات مجلس شورای اسلامی در گچساران را پیش رو داریم.

وی در تبیین وظیفه ما در این انتخابات، تصریح کرد: روشنگری و ترغیب مردم به حضور در پای صندوق های رأی به منظور جذب حداکثری و بیان شاخص های انتخاب اصلح از نظر امامین انقلاب از جمله وظایف است.

حجت الاسلام  حکمتی نیک با بیان اینکه شاخص های انتخاب اصلح از نظر مقام معظم رهبری خیلی مهم است، افزود: حضرت آقا فرمودند: اگر جریان تحریف در کشور  شکست بخورد جریان تحریم هم خنثی میشود.

وی در خصوص جریان تحریف، ابراز کرد:جریان تحریف می گویند همه مشکلات کشور ناشی از حضور نیروهای انقلابی و ارزشی در عرصه مدیریت است و اگر مجلس انقلابی یا دولت انقلابی شکل بگیرد مشکلات ما زیاد خواهد شد، حتی پا را فراتر گذاشته  و رهبری را مسئول مشکلات می دانند و تنها راه حل مشکلات کشور را مذاکره با آمریکا اعلام می کنند.

وی با بیان اینکه ما روحانیون و نیروهای انقلابی و ارزشی وظیفه داریم بر اساس رسالتی که بر عهده داریم در بحث مبارزه با جریان تحریف به جهاد تبیین بپردازیم، گفت: جهاد تبیین یعنی بیان بکنیم در هر عرصه ای به گفتمان امام و رهبر انقلاب عمل کردیم، رشد داشته ایم مثل بحث فناوری هسته ای، توانمندی های موشکی و دفاعی.

حجت الاسلام حکمتی نیک با بیان اینکه ما وظیفه داریم در برابر جریان تحریف که به دنبال یاس و ناامیدی در بین مردم است، بایستم؛ افزود: تا می توانیم امید آفرین بین مردم جامعه باشیم و با جهاد تبیین و بیان خدمات و  اقدامات جمهوری اسلامی با امید دادن به توده های مختلف مردم نقش آفرینی کنیم.

وی با بیان اینکه نگاه به غرب حلال مشکلات نیست، ادامه داد: حضرت آقا در بحث دشمنی آمریکا می فرمایید: دشمنی آمریکا با ما ماهوی است؛ یعنی ماهیت نظام اسلامی با ماهیت نظام سلطه هیچ گونه سنخیتی با هم ندارند؛ ماهیت نظام اسلامی مبتی بر عدالت، دفاع از مظلوم، مبارزه با ظلم و استکبار استو ماهیت نظام سلطه طرفداری خوی استکباری و استعماری و سلطه بر آن است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha