جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تجلیل از فعالان غدیر و نماز شهرستان شوش

حوزه/ آیین تجلیل از فعالان غدیر و نماز شهرستان شوش با حضور جمعی از مسئولان حوزوی شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، مراسم تجلیل از فعالان غدیر و نماز، در سالن همایش اداره سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شوش دانیال(ع) برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام‌ امام، رئیس مدرسه علمیه شوش، حجت‌الاسلام علیزاده امام‌جمعه شهرستان شوش، دکتر غزی فرماندار شهرستان، دکتر محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی، و حجت‌الاسلام عبدالرزاق غرباوی، دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر در شهرستان شوش دانیال و دبیر ستاد نماز شوش دانیال حضور داشتند.

در این مراسم حجت‌الاسلام عبدالرزاق غرباوی، دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر در شهرستان شوش دانیال و دبیر ستاد نماز شوش دانیال، با اشاره به فرازی از حدیث غدیر مبنی بر «فَلْیُبَلِّغِ الْحاضِرُ الْغائِبَ وَ الْوالِدُ الْوَلَدَ اِلی یَوْمِ الْقِیامَةِ »، اظهار داشت: طبق فرمایش پیامبر مکرم اسلام تبلیغ، نشر فرهنگ، و ترویج غدیر بر همه مسلمانان لازم و واجب است.

وی افزود: یکی از کلاس‌های خطبه غدیر این است که پیامبر تبلیغ، نشرفرهنگ و ترویج واقعه غدیر را منحصر به‌روز غدیر ندانسته و آن را تا روز قیامت بر همه مسلمانان واجب دانسته است.

شایان‌ذکر است در پایان این مراسم از ۸۰ نفر از فعالین غدیر و همچنین از ائمه محترم جماعات مدارس شهرستان شوش که نقش مؤثری در ترویج نماز داشتند با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha