جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار سرگروه های طلاب جهادی با مسئولین حوزوی استان سمنان

حوزه/ حجت الاسلام حسینی دیباجی گفت: وحدت و همدلی در میان گروه‌های جهادی و مسئولان حوزوی استان ستودنی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، در دیدار سرگروه‌های طلاب جهادی با مسئولین حوزوی استان سمنان اظهار داشت: وحدت و همدلی در میان گروه‌های جهادی و مسئولان حوزوی استان سمنان ستودنی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: در استان سمنان ائمه جمعه و جماعات و طلاب جهادی با یکدیگر هماهنگ و همراه هستند که این جای خرسندی است که در مسیر رسیدن به تعالی و اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی همه با یکدیگر در استان سمنان وحدت خوبی داریم.

وی با بیان اینکه روحانیت همواره در آزمون های مختلف سربلند بیرون آمدند، افزود: استان سمنان ظرفیت‌های دینی و مذهبی خوبی را دارد و تعداد بالای طلاب و روحانیون به نسبت جمعیت نمایانگر تدین و دینی و مذهبی بودن مردم در تاریخ این استان است.

حجت الاسلام حسینی دیباجی با اشاره به روایت امام صادق(ع) که فرمودند «الشِّتَاءُ رَبِیعُ الْمُؤْمِنِ» خاطرنشان کرد: امام صادق (ع) فرمودند که «زمستان بهار مؤمن است، از شبهای طولانی‏ اش برای شب زنده داری، و از روزهای کوتاهش برای روزه‏ داری بهره می‏ گیرد»؛ ما می توانیم از شب های طولانی زمستان نیز برای عبادت، برپایی نمازشب و مطالعه بهره بیشتری ببریم زیرا کسی که اهل نمازشب باشد، خدا نمی‌گذارد زمین بخورد و دنیا و آخرت اگر می‌خواهیم نمازشب.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha