جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

 حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: زمانی که فتنه ای شکل می گیرد و تشخیص حق از باطل سخت و دشوار می شود، بصیرت داشتن و ولایت پذیر بودن، انسان را از مهلکه فتنه نجات می دهد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، ظهر امروز در جلسه شورای بسیج حوزه علمیه قزوین که در دفتر امام جمعه برگزارشد، ضمن گرامیداشت فرارسیدن حماسه نهم دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی، به موضوع بصیرت پرداخت و گفت: فتنه جاده ای غبار آلود است که برای عبور از آن باید به چراغ بصیرت مجهز باشیم تا بتوانیم راه را از بیراهه تشخیص دهیم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین ادامه داد: زمانی که فتنه ای شکل می گیرد و تشخیص حق از باطل سخت و دشوار می شود، بصیرت داشتن و ولایت پذیر بودن، انسان را از مهلکه فتنه نجات می دهد.

وی  در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا، بیان کرد: متاسفانه به دلیل این ویروس منحوس، فعالیت های حوزه علمیه قزوین در عرصه های مختلف به نوعی تابع دستورات ستاد مقابله با بیماری کرونا است، ولی به هیچ عنوان در مسائل بصیرتی بی تفاوت نبوده و نیستیم و از فرصت فضای مجازی استفاده می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا ادامه داد: متاسفانه در هفته های اخیر فردی به ساحت ولایت اهانت کرد که این مسئله نیز با انتشار بیانیه ای از سوی حوزه علمیه برادران و خواهران و جامعه روحانیت حوزه علمیه قزوین به شدت محکوم شد.

مدیر حوزه علمیه قزوین همچنین به فعالیت های قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین اشاره و بیان کرد: این قرارگاه زیر مجموعه قرارگاه جهادی شهید سلیمانی است و همه مدارس علمیه در حال تشکیل یک گروه جهادی با محوریت مدیر مدرسه هستند تا بتوانند فعالیت های اثرگذار خود را توسعه دهند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha