پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علی اصغر دریایی

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان با اشاره به نقش کلیدی ملت ایران در دفع توطئه های دشمنان، گفت: رمز موفقیت و پیروزی ملت ایران در مقابل این همه دشمنی را باید ولایتمداری و بصیرت دینی و سیاسی آنان دانست.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران در شرایط خاص زمانی و جغرافیایی تشکیل شد و همین عوامل باعث ایجاد حساسیت های بسیاری در بین ابرقدرت های جهانی گردید.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: دشمنان به خوبی می دانستند که استمرار این انقلاب در جهان آن هم در منطقه ای حساس همانند خاورمیانه برای آنان هزینه های بسیار زیادی به دنبال خواهد داشت و از سوی دیگر باعث می شود که حیات خلوت آنها در این منطقه عملا از بین برود.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان اظهار کرد: از همان روزهای ابتدایی شکل گیری این انقلاب به رهبری امام راحل و ملت ایران، دشمنی های ابدقدرتها آغاز شد تا جایی که این دشمنی ها به اوج خود رسید و جنگ فرسایشی هشت ساله ای علیه انقلاب نوپا به راه انداختند، ولی روحیه انقلابی جوانان این مملکت دشمن را در همان سال های نخستین جنگ زمین گیر کرد.

وی اضافه کرد: بعداز شکست نظامی دشمنان در جنگ هشت ساله، این بار تشدید تحریم ها و فشارهای سیاسی بر نظام اسلامی و ملت ایران تحمیل شد.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان ادامه داد: دقیقا ۱۰ سال بعد از جریان کوی دانشگاه، یعنی در دی ماه سال ۸۸ دوباره شعله های فتنه در کشور با استفاده از عناصر داخلی و خارجی شعله ور گشت و در این حادثه برخی از خواص چهره واقعی خود را نشان دادند و  فجایای بزرگی رقم زدند و جالب اینجاست که در این میان قیافیه حق به جانب گرفتند.

دریایی با اشاره به اینکه یک دهه بعد دوباره فتنه خود را در آبان ماه ۹۸ رقم زد، اظهار کرد: در آبان ماه گذشته فتنه گران و عوامل ضدانقلاب و نفوذی در صفوف مردم معترض به افزایش قیمت بنزین نفوذ پیدا کردند و این اعتراض مدنی و آرام را به بستری برای ایجاد یک اغتشاش و نافرمانی مدنی بزرگ در کشور تبدیل کردند که همگان خسارت های این فتنه گری را به عینه دیدیم.

وی با اشاره به نقش کلیدی ملت ایران در دفع این همه توطئه و دسیسه دشمنان عنوان کرد: رمز موفقیت و پیروزی ملت ایران در مقابل این همه دشمنی را باید ولایتمداری و بصیرت دینی و سیاسی آنان دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha