جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار سلیمانی

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: سردار سلیمانی مظهر ظلم‌ستیزی و نماد مقاومت در سراسر جهان بود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های سالروز شهادت سردار سلیمانی و شهدای مقاومت، گفت:  این  سردار متعهد و انقلابی سالیان سال در جبهه‌های مقاومت، برای حفظ ارزش‌های اسلامی، دفاع از حقانیت و گسترش آزادی‌خواهی جنگید و سرانجام توسط دولت تروریست و تروریست‌پرور آمریکا به درجه شهادت نائل آمد.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی‌ یک سرمایه معنوی مهم برای مردم ایران و مظهر ظلم‌ستیزی و نماد مقاومت در سراسر جهان بود و دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی با به‌ شهادت‌رساندن این سردار دلیر کینه و دشمنی دیرین خود را بیش از پیش اثبات کردند.

امام جمعه  بویین زهرا تصریح کرد: تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی در چندین استان ایران و عراق نشانه ارادت مردم به حافظان امنیت در منطقه است که در این مراسم همه مردم از اصناف مختلف و با سلایق مختلف حضور پرشور داشتند.

وی ادامه داد: مهم ادامه دادن مسیر و راه سردار سلیمانی است و دنیا بداند با شهادت سردار عزیز مسیر و راه شهدای ما استقرار خواهد یافت.

حجت الاسلام رضوانی اظهار کرد: سردار سلیمانی عمر با برکت خود را در راه اسلام و اعتلای مکتب شیعه صرف کرد و شهادت این سردار بزرگ اندوه عمیق و بزرگی در دل دلدادگان انقلاب، اسلام و شیعیان جهان به جا گذاشت.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: سردار سلیمانی مظهر ظلم‌ستیزی و نماد مقاومت در سراسر جهان بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha