پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جواد رفعتی نژاد

حوزه/ رئیس مرکز بسیج دانشجویان استان قم برنامه های مرکز بسیج دانشجویان قم برای پاسداشت مکتب شهید سلیمانی و گرامیداشت یوم الله ۹ دی را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جواد رفعتی نژاد پیش از ظهر امروز در نشست خبری که با موضوع سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی  و یوم الله ۹ دی در مرکز بسیج دانشجویان استان قم برگزار شد با بیان این که ایران اسلامی در طول ۸ سال دفاع مقدس با دست خالی جلوی دشمن با بن دندان مسلح ایستاده است،گفت: امروز هم شاهد انواع دشمنی ها علیه انقلاب و دین هستیم و تلاش نظام تا کنون این بوده این دشمن ها را خنثی کند، تا الان این گونه بوده و از این به بعد هم این چنین خواهد بود.

رئیس مرکز بسیج دانشجویان استان قم بابیان این که در ایام سالگرد ۹ دی قرار داریم و در این روز هم شاهد فتنه بزرگتری علیه نظام و انقلاب بودیم، بیان داشت: این فتنه هم با بصیرت رهبری انقلاب اسلامی و هوشیاری مردم هم خنثی شده است.

وی با بیان این که باید در زمان فتنه که حق با باطل در هم می پیچد و آمیخته می شود، برای گرفتار نشدن در فتنه دشمنان و دام آنها و گمراه نشدن شاخص داشته باشیم، اظهار داشت: بالاترین شاخص، رهبر انقلاب است، ایشان است که با بصیرت دادن به مردم نسبت به توطئه تا کنون توانسته اند انقلاب را از انواع خطرها نجات دهند.

رفعتی نژاد با بیان این که در ایام سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و یوم الله ۹ دی قرار داریم، مهمترین برنامه این مرکز را، راه ستادی با عنوان برگزاری سالگرد شهید سلیمانی عنوان کرد، گفت: این ستاد تلاش دارد در این ایام برنامه هایی مانند رژه موتور سواران در بلوار پیامبر اعظم، آغاز ثبت نام دانشجویان در در گردان رزمی مرکز بسیج دانشجویی، آغاز عملیات سایبری، تنظیم طومار به عنوان انتقام سخت با زبان های بین المللی، تنظیم نامه نقض حقوقی بین المللی به مسئولین،برگزاری نشست های تخصصی با موضوع مقاومت، بازخوانی و تحلیل وصیت نامه شهید سلیمانی، باز خوانی نظرین امامین انقلاب در ارتباط با تربیت دینی شهدایی چون شهید سلیمانی و تهیه و توزیع بسته های حمایتی بین نیازمندان، اردوی دانشجویی و...  برگزار کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha