پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
9 دی

حوزه/ صداوسیمای مرکز سمنان همزمان با فرا رسیدن ۹ دی و همچنین اولین سالگرد شهادت سردار رشید سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی (دهه بصیرت) ویژه برنامه‌ هایی را تدارک دیده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان،  سیمای مرکز سمنان با ویژه برنامه زنده «حماسه بصیرت» از ساعت ۲۲ تا ۲۳، هشتم دی روی آنتن می رود.

این شبکه استانی برنامه دیگری با عنوان «رویداد» را نیز در ساعت ۲۰:۵۰، ۹ دی، به این مناسبت پخش می‌ کند.

۴ برنامه گفت و گو محور با نام «گفتمان هفته»، ۲ ویژه برنامه زنده به نام «سردار دل ها» از ساعت ۲۱ تا ۲۲ روزهای ۱۲ و ۱۳ دی، ۶ برنامه گزارشی با عنوان «رویداد»، پخش سخنرانی و مراسم ویژه بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در نقاط مختلف استان، پخش دعای روح بخش کمیل از گلزار شهدای شهر گرمسار در ۱۱ دی، پخش ویژه برنامه زنده استقبال و تشییع شش شهید گمنان دفاع مقدس در شهر سمنان همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی، برقراری ارتباط  زنده تصویری در برنامه خانواده «زیر یک سقف» و نرم افزار «شاد» با دختر شهید سلیمانی و گفت و گوی او با دانش آموزان دختر استان از دیگر برنامه‌ های سیمای مرکز سمنان در دهه بصیرت به شمار می آیند.

همچنین در این ایام برنامه‌ های همیشگی سیمای مرکز سمنان هم بخش هایی از برنامه خود را به این موضوع اختصاص می دهند.

صدای مرکز سمنان هم با ویژه برنامه زنده ای در روز ۹ دی در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۹ تا ۱۱ و ۱۸ تا ۲۰ با بخش های متنوعی چون پخش پیام های مردم استان در خصوص استکبار ستیزی و حمایت از رهبری، پخش میان برنامه‌ های مستند ویژه ۹ دی، کلام رهبری در خصوص حماسه ۹ دی و فتنه ۸۸، سرودهای حماسی و ... از حماسه یوم الله ۹ دی می‌گوید.
برنامه ترکیبی دیگری هم با عنوان «تجلی بیعت» در این روز به همین مناسبت از رادیو سمنان پخش می‌ شود.

همچنین صدای مرکز سمنان از ابتدای دی، هر روز از ساعت ۲۰ تا ۲۱ ویژه برنامه ای را با نام «سی شب با سردار» کاری از صدای مراکز استان‌ ها پخش می‌کند که این برنامه در روز ۱۶ دی، از مرکز سمنان تهیه و پخش خواهد شد.

در سالروز شهادت سردار سلیمانی هم ویژه برنامه ای از ساعت ۱۸ تا ۲۰ از رادیو سمنان پخش می‌ شود.

علاوه بر این در برنامه‌ های «صبح بخیر قومس»، «مثل مروارید» و «شب های نقره ای» هم در این ایام به این موضوع می‌پردازند.

معاونت خبر این مرکز ویژه برنامه‌ ها و مراسم این دهه را در سراسر استان پوشش می دهد. همچنین گزارش های ویژه ای را همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی تهیه و پخش می‌کند.

معاونت فضای مجازی صداوسیمای مرکز سمنان هم با تهیه چند نماهنگ، انیمیشن کوتاه، مستند گزارشی، کلیپ تصویری یک دقیقه ای اینستاگرامی، پادکست، اینفوگرافی، پویش و مسابقه مردمی‌با عنوان «مرد میدان»، پوستر و عکس نوشت و استوری اینستاگرام  به یوم الله  ۹ دی و اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی خواهد پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha