جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمد حسین اجرایی امام جمعه هرسین

حوزه/ امام جمعه هرسین تصریح کرد: بصیرت فاطمی نیاز امروز خواص و نخبگان جامعه اسلامی است که با کنار زدن غبار فتنه ها، ماهیت عمله های غرب را افشاء می کند.

حجت الاسلام محمد حسین اجرایی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام فاطمیه، اظهار داشت: با ارادت قلبی و عمل به دستورات اهل بیت(ع)، خصوصا ولایتمداری که از خصایص بارز حضرت زهرا(س) بوده، می توان سرباز ولایت شد.

امام جمعه هرسین افزود: مادر سادات اسوۀ تقوی، وظیفه شناس و گذشته از اینها، رسالت مادری را به بهترین شکل انجام داد و فرزندانی همچون حسنین(ع) و زینبین(س) را تربیت کرد که ائمه اطهار(ع) از نسل آنها هستند.

وی تصریح کرد: حضرت زهرا(س) در کنار فعالیت های فردی و الگوی یک زن نمونه در خانواده، با فهم دقیق و بینش عمیق از رسالت سیاسی خویش، تمام قد از ولایت حمایت کرد.

حجت الاسلام اجرایی بیان کرد: حمایت صدیقه طاهره از امیرالمومنین(ع) نه بر اساس اینکه همسرش بود، بلکه به عنوان امام زمان خویش در برابر دشمنان ایستاد و لحظه ای کوتاه نیامد.

وی گفت: حضرت زهرا(س) گذشته از رسالت مادری و یک زن نمونه، حامی و پشتیبان ولایت بود.

امام جمعه هرسین اظهار داشت: یکی دیگر از ویژگیهای برجسته آن مخدره به فکر مردم بود، اشاعۀ سبک زندگی فاطمی امروزه می تواند بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی جامعه ما را حل کند.  

حجت الاسلام اجرایی خاطر نشان کرد: یکی از صفات بارز حضرت فاطمه(س) مردم داری و توجه به همسایگان بوده که دعای آن مخدره برای آنها، می تواند الگویی برای سبک زندگی اسلامی در ملل اسلامی و جهانیان باشد.

وی در پایان گفت: در این روزگار که دشمنان با عوامل نفوذی خود در بین جامعه اسلامی و با طعمه قرار دادن افراد نا آگاه، کوته بین و چه بسا عالما نمایانی که از قماش خواص  مردود بوده، داشتن بصیرت فاطمی علاج کار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha