شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شهید حاج قاسم سلیمانی

حوزه/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: مراسم سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور جمعیت در مرکز استان، زادگاه ایشان و شهرهای دیگر برگزار نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمان، محمدصادق بصیری، در آستانه سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی بیان داشت: ملت ایران عشق و ارادت خود به سردار دلها را در مراسم تشییع پیکر مطهر ایشان نشان دادند و آرزو داشتیم در سالگرد شهادت ایشان نیز میزبانی حضور میلیونی ملت ایران می‌بودیم.

وی ادامه داد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و تلاش کادر درمان در کنترل این بیماری منحوس، در سالگرد سردار دلها هیچگونه مراسم مردمی و پذیرش زائر و مسافری برای برنامه‌های سالگرد نخواهیم داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: از طرف فرماندهی سپاه به فرماندهان سپاه سراسر کشور و از طرف وزارت کشور به استانداران نامه‌هایی مبنی بر اقناع سازی مردم و درخواست از آنها برای عدم حرکت کاروانی و فردی به سمت استان کرمان ارسال شده است.

بصیری با بیان اینکه امکان پذیرایی از دلدادگان سردار دلها و زائران مزار ایشان در استان کرمان وجود ندارد، تصریح کرد: در ورودی‌های استان نیز طبق مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا مانع از ورود چنین اجتماعاتی می‌شوند.

وی با تقدیر از لطف و محبت ملت شهیدپرور ایران بیان داشت: از همه ارادتمندان سپهبد شهید قاسم سلیمانی درخواست داریم که در این زمینه همکاری کنند که برنامه‌های سالگرد سردار به صورت مجازی و در اقل (کمترین تعداد) حضور مردم برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: محدودیت تردد ورود به استان کرمان در قالب طرح جامع هوشمند ملی است که در وضعیت‌های هشدار اعمال می‌شود.

بصیری افزود: شهر کرمان در وضعیت نارنجی بیماری کرونا قرار دارد و طبق مصوبات ورود خودروهای پلاک شخصی غیربومی ممنوع است و برای ورود کاروان‌ها نیز ممانعت‌هایی به وجود می‌آید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: به طور کلی مراسم سالگرد شهید سلیمانی با حضور جمعیت در مرکز استان، زادگاه ایشان و شهرهای دیگر برگزار نخواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha