پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با نماینده ولی فقیه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با آیت الله ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و مؤسس مرکز تخصصی امام حسین (علیه السلام) یزد دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام و المسلمین کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد به همراه معاونان خود، با حضور در دفتر آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان یزد، با ارائه گزارشی از حوزه های خواهران استان، از حمایت های معنوی و راهنمایی های امام جمعه یزد و سایر اعضای هیئت امنای مرکز تخصصی امام حسین (علیه السلام) یزد تشکر و قدردانی کرد و با تشریح وضعیت کنونی، مسائل و مشکلات این مرکز تخصصی را مورد بررسی قرار داد.

حجت الاسلام و المسلمین کارگر با اشاره به نقش مؤثر اعضاء هیئت امناء در بهتر اداره شدن حوزه ها، خواستار فعال نمودن هیئت امنای مرکز تخصصی امام حسین (علیه السلام) یزد  شد و افزود: هدف از برگزاری این نشست، تبیین و بازخوانی مجدد شرح وظایف هیئت امناء و همفکری برای فعال ساختن اعضای هیئت امناء جهت حمایت بیشتر از مدرسه در ابعاد مختلف مدیریتی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و مالی می‌باشد.

وی افزود : ارتقاء علمی و پژوهشی طلاب سطح چهار از اهمیت بالایی برخوردار است و ما امیدواریم با کمک و مساعدت مؤسس و هیئت امنا  بتوانیم  این امر را در این مرکز تخصصی و سایر مدارس علمیه خواهران استان مورد توجه قرار داده و ان شاءالله با فارغ التحصیل شدن طلاب سطح چهار، حوزه های خواهران از این طلاب مستعد به عنوان اساتید استفاده کنند.

درادامه این نشست، آیت الله ناصری، ضمن تشکر از تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته جهت برطرف نمودن مسائل و مشکلات مرکز تخصصی امام حسین (علیه السلام) یزد (سطح چهار)، بر تقویت و فعالیت بیشتر اعضای هیئت امنا تاکید و برای برطرف شدن مسایل حوزه در بخشهای مختلف دستورات لازم را صادر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد، همچنین  قول همکاری و مساعدت در ساخت بنای مجموعه جدید مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد را  داد.

در پایان این نشست مدیر مرکز تخصصی امام حسین (علیه السلام) یزد (سطح چهار)  گزارشی از فعالیت های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی  مدرسه  ارائه کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha