چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شهید آشوغ

حوزه/ دختر شهید آشوغ به همراه داماد شهید در یک اقدام خدا پسندانه منزل مسکونی خود را به صورت رایگان در اختیار یک خانواده محروم قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از یاسوج، شهادت بالاترین درجه ایثار و از خود گذشتگی است و خانواده‌های شهدا چشم و چراغ یک ملت و آینه برای پژواک و بصیرت هستند.

در ایام شیوع کرونا، خانواده های شهدا همپای سایر اقشار و بلکه جلوتر از همه، به هم نوعان خود کمک کردند و تبلور ایثار و از جان گذشتنگی برادران و فرزندان آنها در اقدامات مومنانه نمایان شد.

در یکی از این اقدامات خانواده شهید کهگیلویه و بویراحمدی برای یک کودک و مادر بی سر پنا و وامانده در راه، سرپناهی ایجاد کردند.

حجت لاسلام محمد بهشت، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دنا در گفتگو با خبرنگار «حوزه» با اشاره به اقدامات خدا پسندانه خانواده شهید آشوغ، گفت: این خانواده معظم شهید بعد از اینکه شنیدند فرزند و مادری به دلیل مشکلات خانوادگی و اقتصادی فاقد خانه و کاشانه هستند، منزل شخصی خود را در اختیار آنها قرار دادند. 

 وی ادامه داد: دختر شهید آشوغ به همراه داماد شهید در یک اقدام خدا پسندانه منزل مسکونی خود را به صورت رایگان در اختیار این خانواده محروم قرار دادند و اگر پدر در جبهه جان خود را فدای انقلاب و مردم کرد، فرزند نیز در پشت جبهه و در ادامه راه پدر از مال خود مایه گذاشت و خانواده ای را در این وانفسای کرونا و مشکلات اقتصادی بی سرپرست نماند.

گفتنی است رئیس اداره تبلیغات اسلامی دنا به همراه روحانیون مستقر این اداره، با حضور در روستای خونگاه شهرستان دنا از خانواده شهید آشوغ تجلیل کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha