چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
الجار ثم الدار

حوزه/معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س)«مکتب الزهرا» شهر یزد گفت: طرح«الجّار ثُمَ الدّار» به مناسبت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی آغاز شد.

خانم مریم مصطفوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، از اجرایی شدن و آغاز طرح «الجّار ثُمَ الدّار» به همت بانوان طلبه مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها به مناسبت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

وی افزود: در این طرح، تعدادی از مسئولین و طلاب مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) یزد، به تأسّی از سیره حضرت زهرا (سلام الله علیها) در آغاز ایام فاطمیه، با حضور درب منزل همسایگان حوزه، ضمن احوال پرسی و دعوت به حضور در مراسم مجازی ایام فاطمیه، پرچم مزین به نام آن بانو و کتاب حاج قاسم را به ایشان اهدا نمودند. 

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها شهر یزد تصریح کرد: این اقدام با هدف ترویج فرهنگ فاطمی و همچنین تداوم راه سردار شهید سلیمانی انجام گرفت. 

خانم مصطفوی بیان کرد: در چند دهه گذشته همزمان با ایام فاطمیه، بانوان طلبه این مدرسه علمیه میزبان همسایگان و عموم خواهران در مراسم به صورت حضوری بودند که امسال به دلیل شرایط کرونایی این مراسم روزانه به صورت آنلاین در فضای مجازی پخش خواهد شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha