سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام مجیدی مدیر کل اوقاف قزوین

 حوزه / مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین گفت: ملت ایران در موضوع مواسات مومنانه صحنه های زیبا وماندگاری رقم زدند که جای تقدیر است.

 حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی، ظهر امروز در حاشیه توزیع ۴۵۰۰ بسته معیشتی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین به یاد ونام سردار رشید سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین گفت: ائمه اطهار(ع) همیشه در کمک رسانی پیشگام بودند.

وی خاطرنشان کرد: به طور قطع این رزمایش همدلی گسترده با همکاری و حضور خیران نیک اندیش به ثمر رسیده است و امیدواریم که کمک به محرومان ادامه دار باشد.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد وخاطره سردار رشید سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی نمونه برجسته ای از تربیت یافتگان مکتب اسلام بود که تمام عمر خود را به جهاد و خدمت به مردم گذراند.

 وی  به شخصیت و سیره حضرت فاطمه زهرا (س)  بیان کرد: این بانوی نمونه اسلام همه زندگی خود را در مسیر دین و ولایت هزینه کرد و باید الگوی همگان و خانواده ها قرار گیرد.

حجت الاسلام مرتضی کریمی، رئیس اداره اوقاف شهرستان قزوین هم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین گفت: با توجه به شرایطی که به واسطه کرونا ویروس در کشور پیش آمد، عده‌ای از مردم در رابطه با مسایل اقتصادی دچار مشکلات مختلفی شدند.

وی بیان کرد: زمانی که این مشکلات پیش آمد کسانی که وضعیت مالی مناسبی داشتند خود را جای فقرا و نیازمندان گذاشتند و حرکتی زیبا بر اساس باور و وحدت مسلمانان ایران رقم خورد و همدلی ایرانیان را بار دیگر به همه نشان داد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha