سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
واکسن کرونای ایرانی

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان تهران از مجاهدت دانشمندان انقلابی در تولید واکسن ایرانی کرونا و آزمایش نمونه انسانی آن تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، مدیریت حوزه علمیه استان تهران، در پیامی از دستاوردهای دانشمندان جوان انقلابی در تولید واکسن ایرانی کرونا  و آزمایش نمونه انسانی آن تشکر و قدردانی کرد و آن را دستاورد تکیه بر توان داخلی و چشم بستن بر وعده های توخالی غرب دانست.

بیشتر بخوانید:

واکسن ایرانی کرونا تزریق شد + فیلم

 بسم الله الرحمن الرحیم

در ایام الله باشکوه نهم دی ماه حماسه دیگری از فرزندان انقلابی، متخصص و متعهد ایران اسلامی رقم خورد.

خبر مسرت بخش تزریق اولین واکسن ایرانی بر روی نمونه انسانی چنان غرور و شعفی در وجود دوستداران این مرز و بوم ایجاد کرد که خبر آزادی خرمشهر در ذهن تداعی شد.

پیشرفت های خیره کننده که جهان را به حیرت وا می دارد آن هم در شرایط تحریم های ظالمانه تاکیدی است بر  تکیه کردن در توان داخلی و چشم بستن بر وعده های توخالی غرب و توسل به فرزندان جوان و انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی.

این پیروزی بزرگ را در حالی گرامی می داریم که در آستانه سالگرد شهادت قهرمان مقاومت و سید شهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و چهلمین روز شهادت دانشمند انقلابی شهید فخری زاده هستیم یقین داریم که اگر این عزیزان نیز بودند به چنین حرکت علمی  که  باعث امیدبخشی دوستان و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی است مباهات می کردند

حوزه علمیه استان تهران این جهاد علمی و عملی را به محضر مقام معظم رهبری و ملت مقاوم ایران و طلاب و اساتید کشور تبریک عرض می کند و امید واثق دارد تحت حمایت‌های مقام معظم رهبری و تلاشهای مجاهدانه جوانان انقلاب اسلامی قله های علم و فناوری را یکی پس از دیگری طی شود و زمینه ظهور انقلاب جهانی حضرت بقیة الله الاعظم(عج) فراهم گردد.

مدیریت حوزه علمیه تهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • داود قاف IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    چه کار جالبی چرا بقیه چنین کاری نکردن
  • داریوش IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    0 0
    از مدرنا باید تشکر کنید