جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه دهه بصیرت و  قیام خونین مردم شهرستان ورامین

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق گفت: بعضی ها سر سفره نظام و انقلاب ارتزاق کردند، اما سر در آخور فرانسه و انگلیس بردند. البته نظام از این حرکت ها آسیب نخواهد دید و در مقابل این افراد، بزرگوارانی بودند و هستند که حتی به اندازه چشم به هم زدنی از امام(ره) و رهبری دور نشدند و در دفاع از ولایت قید فرزندان خود را زدند.

 به گزارش خبر نگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام محمد هادی رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران همزمان با دهه بصیرت و  قیام خونین مردم شهرستان ورامین در دهم دی سال ۵۷، در تجمع طلاب و روحانیون که در مدرسه علمیه امام صادق(ع) این شهر برگزار شد، با تسلیت شهادت صدیقه کبری حضرت فاطمه(س)، بیان کرد: نتیجه شهادت ام الائمه(س) و ۲۵ سال خانه نشینی علی(ع) باعث شد که امروز ظلم در قالب آمریکا و اسرائیل به وجود بیاید. اگر اجازه می دانند اسلام واقعی در جایگاه خود قرار بگیرد، دیگر ظلم و مظلومی در جهان نبود.

وی در ادامه با اشاره به اوضاع جهان اسلام، گفت: متاسفانه کشورهای اسلامی منطقه فقط دم از مسلمانی و سیاست می زنند. باید پرسید واقعا آنها کدام اسلام را یدک می کشند؟ چرا یمن و فلسطین در آتش خشم دشمن می سوزد و شما نظاره گر هستید؟.

مردم درس بصیرت به خواص دادند

مدیر حوزه علمیه استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فتنه ۸۸، گفت: فتنه سال ۸۸ جنگ احزاب بود و همه دشمنان دست به دست هم برای ساقط کردن به میدان آمدند تا اسلام حقیقی را برای ابد از بین ببرند، اما باید در مقابل رهبری حکمیانه و مدبرانه و مردم عزیز که از خواص جلوتر بودند درس بصیرت به خواص دادند، سر تعظیم فرود آورد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق یادآور شد: خط فتنه از سال ۸۸ شروع شده و تا الان نیز ادامه دارد و کسانی که سر در آخور دشمنان دارند در مقابل دریای عظیم مردم هیچ هستند.

انقلابی نماها سر در آخور فرانسه و انگلیس دارند

وی افزود: بعضی ها سر سفره نظام و انقلاب ارتزاق کردند، اما سر در آخور فرانسه و انگلیس بردند. البته نظام از این حرکت ها آسیب نخواهد دید و در مقابل این افراد،  بزرگوارانی بودند و هستند که حتی به اندازه چشم به هم زدنی از امام(ره) و رهبری دور نشدند و در دفاع از ولایت قید فرزندان خود را زدند.

مدیر حوزه علمیه استان تهران اظهار کرد: سردار سلیمانی چهل سال پوتین مبارزه و حفاظت از ولایت را از پای خود در نیاورد و این الگوی ابدی ماست؛ سردار دل ها استاد سیاست مداری انقلابی بود و مدعیان سیاست مداری باید از او یاد بگیرند و بدانند مذاکره ای که همه چیز را بدهی و بعد بخندی، ذلت است.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق اضافه کرد: بعضی ها اینگونه اند که دست از آرمان های خود نمی کشند و این موضوع را باید در بصیرت جستجو کرد و بدانیم که توحید بدون بصیرت می شود داعش که با شعار لااله‌الاالله سر مردم و کودکان بی دفاع را می برید، قرآن چاپ می کرد، ولی حقیقت را می دزدید.

فعالیت ۲ هزار طلبه در میدان کار جهادی

وی در بخش پایانی سخنان خود، حوزه علمیه را سنگردار علم، کار جهادی خدمت به مردم، بصیرت افزایی و پایگاه صدور اسلام ناب محمدی(ص) خواند و ادامه داد: علما مرزهای فرهنگی را حفظ کنند. حفظ این مرزها پر خطر است و هجمه های آن زیاد است؛ طلبه و حوزه باید در کار جهادی پیشقدم باشد.

مدیر حوزه علمیه استان تهران به فعالیت های جهادی طلاب اشاره کرد و گفت: در استان تهران هم اکنون دو هزار طلبه به طور متناوب در میدان کار جهادی و خدمت به مردم فعالیت دارند که بی نظیر است.

 حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق همچنین از مردم انقلابی و حوزه علمیه با سابقه درخشان ورامین و موسس آن آیت الله محمودی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha