جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهید فتنه

حوزه/نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از خانواده شهید مقابله با فتنه ۸۸ تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی، به مناسبت دهه بصیرت و  تجدید میثاق با شهدای راه بصیرت و مقابله با فتنه با حضور در منزل شهید ناصر امیرنژاد تنها شهید مقابله با فتنه از استان کهگیلویه و بویراحمد که در حوادث سال ۸۸ به شهادت رسید، اظهار کرد: یوم الله ۹ دی روز بزرگی در تاریخ ایران اسلامی است که باید برای همیشه زنده نگه داشته شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه شهدا و مخصوصا شهدای مقابله با فتنه در مسیر مبارزه با استکبار به شهادت رسیدند که شهید ناصر امیرنژاد نیز در این مسیر با افتخار حرکت کرد و جان خود را ایثار کرد.

وی ادامه داد: در فتنه ۸۸ خون شهدایی که در ۸ سال دفاع مقدس این شجره طیبه را آبیاری کرده بود، می‌رفت که آسیب ببیند، ولی عنایت خداوند، توجه امام عصر(عج)، هدایت های رهبر معظم انقلاب و انسان‌های مقاوم در صحنه این توطئه را در هم شکست.

امام جمعه یاسوج اظهار کرد: دشمن از فرصت ها برای ضربه زدن به این ملت و کشور  استفاده می کند، اما  ملت ما نشان داده که همیشه بیدار است و از دشمن غافل نیست و برای ولایت و در راه خدا جان می‌دهد. به برکت این خون ها امروز کشور در اوج قدرت و پیشرفت و مجد و عظمت است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که امروز در عرصه نظامی دشمن نمی تواند وارد جنگ با ما شود، خاطرنشان کرد: تا جوانانی مثل شهید امیرنژاد آگاهانه و با بصیرت در میدان حضور دارند و از جان خود مایه می‌گذارند دشمن در برابر این ملت سر تعظیم فرو خواهد آورد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که جای بسی افتخار است که مردم استان در کوران فتنه ۸۸ مواضع بصیرتمندانه‌ای داشتند و در ۹ دی حادثه آفریدند، خاطرنشان کرد: مفتخریم که چیزی به نام فتنه و فتنه‌گر و حمایت از فتنه‌گران در آن ایام در استان نداشتیم؛ به استان و مردم خود می‌بالیم و افتخار می‌کنیم که در راه مقابله با فتنه شهیدی تقدیم اسلام و انقلاب و نظام کرده ایم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ... IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    طیب الله!