شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه‌ ملی

حوزه/ علی بخشی زاده با بیان اینکه خون پاک سردار سلیمانی استکبار جهانی را به زیر خواهد کشید، گفت: شهادت سردار سلیمانی این ولی خدا سرآغاز نهضت های خاص خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه‌ ملی، در «آیین تجلیل از برگزیدگان نخستین یادواره نشان سلیمانی» که شامگاه چهارشنبه در تالار خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به زندگی سردار سلیمانی و مجاهدت‌های وی در عرصه مقابله با جبهه کفر و استکبار اظهار داشت: سپهبد شهید سردار سلیمانی زندگی سراسر مومنانه و در عین حال خالصانه و مجاهدانه داشت.

وی با اشاره به آیه إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَٰنُ وُدًّا؛ زندگی سردار سلیمانی را تجلی و مصداق بارز این آیه از سوره مریم عنوان کرد و ادامه داد: خداوند در این آیه می فرماید به‌درستی که کسانی که ایمان آورده اند و اوامر الهی را به بهترین وجه اجرا کردند از طرف خدا مورد محبت مردم قرار می گیرند و خداوند نیز آنها را دوست دارد و در واقع زندگی سردار سلیمانی در این آیه خلاصه می‌شود.

بخشی زاده تصریح کرد: سردار سلیمانی نمونه بارز ایمان روشن بینانه و پر بصیرت و در عین حال الگوی زندگی مجاهدانه و خالصانه بودند. بی تردید سیره و شیوه زندگی سردار سلیمانی؛ زندگی بخشی از مردم جهان را متحول خواهد کرد.

معاون صدای رسانه‌ ملی خاطرنشان کرد: خون پاک این ولی خدا سرآغاز نهضت های خاص خواهد شد و همان‌طور که دیدیم با رفتن سردار سلیمانی ترامپ از اریکه قدرت پایین کشیده شد و قطعاً این خون پاک طوفان‌ها به پا خواهد کرد و به یقین استکبار جهانی را به زیر خواهد کشید.

بخشی زاده افزود: سردار سلیمانی نماد صدور انقلاب اسلامی و نقش ایشان در پیشبرد راهبرد انقلاب اسلامی و بسیج نیروهای ضد استکباری جهان اسلام بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی در پایان با اشاره به فعالیت های حوزه رادیو در بخش تبیین جبهه مقاومت اسلامی، گفت: شبکه رادیویی مقاومت از اول دی ماه راه‌اندازی شد و در کنار دیگر شبکه های رادیویی ۱۱۸ عنوان برنامه را در ۲۴۱ ساعت تقدیم مخاطبان خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha