جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علامہ اشفاق وحیدی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران را به تنها نظامی تبدیل ساخته که در برابر استکبار و تحریم‌های آنان سینه سپر کرده است.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری حوزه، امام جمعه کانبرا در استرالیا طی مصاحبه با یک شبکه خبری گفت: حضرت آیت الله خامنه‌ای تنها رهبر منحصر بفرد در جهان اسلام هستند. بصیرت سیاسی و خردمندی ایشان الگوی بی همتا برای تمام حاکمان مسلمان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی افزود: مقابله با قدرت‌های استکباری و روحیه شجاعت از ویژگی‌های بارز رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌باشد و نظام جمهوری اسلامی ایران را به تنها نظامی تبدیل ساخته که در برابر استکبار و تحریم‌های آنان سینه سپر کرده است.

عضو شورای علمای شیعه پاکستان تاکید کرد: در نظام جمهوری اسلامی و از نظر رهبر معظم انقلاب خداوند متعال تنها قدرت لامتناهی است و باید در برابر حاکمیت اصلی یعنی پرودگار تعظیم کرد. 

وی گفت: امام خمینی(ره) چهره اصلی دشمنان جهان اسلام و مسلمین را افشا ساختند به همین دلیل امروز ما شاهد اتحاد قدرت‌های استکباری و ستیزه طلب علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی گفت: انقلاب اسلامی ایران در محکم‌ترین و باثبات ترین موقعیت خود قرار دارد و باید گفت که هر که با ایران و انقلاب درافتاد، برافتاد.

وی تاکید کرد: طولی نخواهد کشید که نظام سلطه، کفر و استبداد در هرکجای دنیا سرنگون شده و حاکمان معتاد به تسلط و بدخوی در جایگاه واقعی محاسبه یعنی در محضر عدالت الهی قرار خواهند گرفت و اگر پرچمی قرار باشد در جهان سربلند و برافراشته بماند آن پرچم متعلق به اسلام و ملت‌های ستم دیده و مظلوم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha