پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شهید

حوزه/ از برنامه هایی که به مناسبت اولین سالگرد شهدای فرمانده مقاومت در عراق برگزار شد نمایش اولین فیلم در خصوص عملیات ترور شهدای فرمانده مقاومت است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، در اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و جمعی از همراهانشان عراق شاهد برنامه های متعدد فرهنگی ، و اجتماعی گسترده ای با حضور اقشار مختلف جامعه عراقی بود.

در آستانه اولین سالگر شهدای فرمانده مقاومت شهیدان سردار سلیمانی فرمانده سابق سپاه قدس ایران و شهید ابومهدی المهندس از فرماندهان ارشد حشد الشعبی برنامه های متعددی در عراق از سوی سازمان های مردمی و نظامی و سیاسی عراق برگزار شد.

"گردهمایی عاشقان ابا عبد الله الحسین (ع)" جهت زنده نگه داشتن  شهادت فرماندهان مقاومت و پیروزی شنبه شب در خیابان فرمانده شهید ابو مهدی المهنس خیابان فرودگاه سابق بغداد نزدیک محل جنایت خیانت بار سال گذشته برگزار شد.

در این فراخوان از تمامی مردم به همراه خانواده هایشان دعوت به عمل آمده بود.

تجمع مقاومت دانشجویان عراقی به مناسبت اولین سالگرد شهادت فرماندهان مقاومت

برنامه گردهمایی با عنوان "خون شما حماسه امت" با حضور دانشجویان و دانش آموزان  دانشگاه ها و مدارس عراق برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مقاومت اسلامی در نجف اشرف برگزار شد.

در ضمن این گردهمایی برنامه هایی چون زیارت امیر المومنین(ع)  و راهپیمایی و شعارهای دانشجویی و حضور کنار قبر شهید ابومهدی المهندس در نظر گرفته شد.

همچنین این تجمع ۸ صبح روز جمعه  در "سید جوده" انجام شد. شایان ذکر است، در این تجمع از دانشجویان پزشکی و گروه مهندسی خواسته شد لباس سفید مخصوص خود به همراه کلاه مخصوص دانشجویان را به همراه داشته باشند.

نمایش فیلم "ساعت آخر" با محوریت زوایای پنهان جنایت ترور فرماندهان مقاومت

از دیگر برنامه هایی که به مناسبت اولین سالگرد شهدای فرمانده مقاومت در عراق برگزار شد، نمایش اولین فیلم در خصوص عملیات ترور شهدای فرمانده مقاومت است.

مدیریت روابط عمومی و رسانه حشد الشعبی از مردم برای دیدن فیلمی با عنوان "ساعت آخر" اثری ارزشمند که زوایای پنهان ترور شهید سردار سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس در فرودگاه بغداد و جنایت ترور و جمعی از همراهان آنها را نشان می دهد، دعوت به عمل آورد.

نمایش این فیلم روز جمعه ۲ بعد از ظهر در سالن شهید "حیدر المیاحی" ساختمان مدیریت رسانه برگزار شد..

همچنین فراخوان میلیونی دیگری برای بزرگداشت اولین سالگرد شهدای فرمانده عراق در این کشور در نظر گرفته شد.

کانال توئیتر حشد ضمن اعلام فراخوان میلیونی از مردم عراق خواست تا با تجمع در میدان التحریر در روز ۳ ژانویه ۲۰۲۱ تظاهراتی را برگزار نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha