شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام فاطمیان استاد حوزه علمیه قزوین

حوزه / استاد حوزه علمیه قزوین گفت: با شهادت سردار سلیمانی خون تازه‌ای به رگ های جبهه مقاومت تزریق شد که ان‌شاءالله منشاء نابودی اسرائیل و آزادی قدس شریف و خروج آمریکایی‌ها از منطقه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان، عصر امروز در جمع مسئولین شهر اقبالیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: حضور بی‌سابقه مردم در تشییع پیکر پاک شهید والامقام سردار سپهبد سلیمانی،   نشانگر احساس و شناخت بالای جامعه از خلوص و صمیمیت ایشان در کنار پایداری و مقاومت این قهرمان ملی است.

وی خاطرنشان کرد: شهادت سردار سلیمانی موجب شد هزاران سردار سلیمانی در کشورمان به پا خیزند و روحیه ایستادگی و مقاومت ملت انقلابی ایران در برابر دشمنان میهن عزیزمان تازه شود.

امام جمعه شهر اقبالیه عنوان کرد: با شهادت سردار سلیمانی خون تازه‌ای به رگ های جبهه مقاومت تزریق شد که ان‌شاءالله منشاء نابودی اسرائیل و آزادی قدس شریف و خروج آمریکایی‌ها از منطقه خواهد بود.

حجت الاسلام فاطمیان عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی از یادگاران دوران دفاع مقدس بود و با اخلاصی کم نظیر و مجاهدت شجاعانه در جبهه های حق علیه باطل به دفاع از کیان این سرزمین الهی و امنیت مردم ایران پرداخت و پس از سال‌ها مبارزه و حضور در خط مقدم مبارزه با داعش و تروریست‌های منطقه، به یاران شهیدش پیوست.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله انتقام خون سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهان ایشان را در آینده‌ای نزدیک از آمریکایی‌ها می‌گیریم.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha