جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مرز سوریه و عراق

حوزه/ مراسم سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس در منطقه البوکمال در مرز های سوریه و عراق برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، مراسم سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس در منطقه البوکمال در مرز های سوریه و عراق با حضور هزاران نفر از عشایر این منطقه برگزار شد.

در این مراسم جواد ترک آبادی سفیر ایران در سوریه با بیان اینکه سوریه خط مقدم محور مقاومت است و شهید سلیمانی برای شکست دشمنان به اینجا آمد، تأکید کرد: عاملان جنایت ترور شهید سلیمانی مجازات و محاکمه خواهد شد.

همچنین شیخ عبد الکریم رئیس شورای عشایر الفرات و الجزیره با تأکید بر اینکه ترور سردار سلیمانی و المهندس هرگز اراده محور مقاومت را نخواهد شکست، افزود: بشارت پیروزی در عراق، سوریه، یمن و لبنان در افق در حال نمایان شدن است.

از طرف دیگر طلال ناجی دبیرکل جبهه مردمی آزادی بخش فلسطین در این مراسم، شهید سلیمانی را مظهر مقاومت علیه استکبار جهانی دانست و گفت: سوریه به خاطر اینکه در برابر اشغالگران آمریکایی تسلیم نشد و نسبت به حقوق فلسطینی ها کوتاهی نکرد، مورد هدف قرار گرفت.

وی ادامه داد: بشار اسد رئیس جمهور سوریه سازش بر سر مقاومت فلسطین را نپذیرفت و به توسعه موشک ها در نوار غزه کمک کرد.

ناجی تصریح کرد: ایران ۱۰ کشتی سلاح به فرماندهی سردار سلیمانی به نوار غزه فرستاد. قدس برای شهید سلیمانی به اندازه تهران مهم بود و او دو دهه از تمامی گروه های مقاومت فلسطین حمایت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha