پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست تعالی خانواده در مدرسه علمیه سردارین قزوین

 حوزه / مسئول تهذیب مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت: تقویت ایمان و اخلاق، پایه و اساس تحکیم بنیان خانواده است و سبب پرورش روحی و فکری فرزندان و انس با ارزش‌ها در جامعه می‌شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سیدمصطفی موسوی، عصر امروز در نشست «تعالی خانواده» که در مدرسه علمیه سردارین قزوین برگزار شد، گفت: خانواده تربیت جامعه را می سازد و به سمت ترقی و تعالی سوق می دهد.

وی خاطرنشان کرد: قرآن برای تربیت و هدایت انسانها و به خصوص خانواده ها نازل گردیده و زمانی در میان آحاد افراد جامعه و به ویژه خانواده ها جا باز می کند که زمینه انس مردم با آن فراهم شود و این فرایند زمانی به وجود می آید که فرهنگ قرآنی در جامعه ترویج شود.

مسئول تهذیب مدرسه علمیه سردارین قزوین با اشاره به این که امروز دشمن تلاش می کند کانون گرم خانواده را در ایران اسلامی از هم بپاشد.

وی  ادامه داد: بیشترین زمان تربیت در اختیار خانواده است، یعنی نظام خانواده به‌قدری مهم است که فرزند در عین‌حال که به مدرسه و دانشگاه می‌رود بیشترین پیوند را با خانواده دارد.

وی اظهار کرد: بهترین پدر و مادر آنانی هستند که سرمشق زندگی شان اهل بیت (ع) باشد. خانواده‌هایی که برنامه زندگی‌ را بر اساس شیوه‌های دینی و اسلامی تنظیم کرده‌اند، به آرامش خواهند رسید.

مسئول تهذیب مدرسه علمیه سردارین قزوین  عنوان کرد: تقویت ایمان و اخلاق، پایه و اساس تحکیم بنیان خانواده است و سبب پرورش روحی و فکری فرزندان و انس با ارزش‌ها در جامعه می‌شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha