جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت السالام شجاعی قزوین

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسن مجتبی(ع) قزوین گفت: اطاعت از امام جامعه یکی از مؤلفه‌های بسیار مهمی بود که در رفتار و عمل رزمندگان دوران دفاع مقدس مشاهده می‌شد و این مهم از کلیدواژه‌های مشترک وصیت‌نامه‌های شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حسن شجاعی، عصر امروز در نشست بصیرتی سپاه شهرستان قزوین گفت: خداوند متعال یاد و ذکر خود را عامل روشنی و بصیرت قرار داده است.

وی، دنیاطلبی را از آفات بصیرت دانست و ادامه داد: اطاعت از امام جامعه یکی از مؤلفه‌های بسیار مهمی بود که در رفتار و عمل رزمندگان دوران دفاع مقدس مشاهده می‌شد و این مهم از کلیدواژه‌های مشترک وصیت‌نامه‌های شهدا است.

شجاعی به آثار حماسه نهم دی و ولایت مداری مردم اشاره و اظهار کرد: از آنجا که ماهیت حماسه ۹ دی در تثبیت و پیشبرد نظام اسلامی و دفع فتنه های خطرناک و پیچیده ای که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی و پایگاه های داخلی آن ها نسبت به نظام داشتند، بسیار اثرگذار و تعیین کننده بود، لذا باید ابعاد آن برای همگان تبیین شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسن مجتبی(ع) قزوین تصریح کرد:  فتنه ۸۸ نتیجه سال ها برنامه ریزی نظام استکبار برای براندازی نظام اسلامی بود، زیرا سیلی  های که آنها از ملت ایران خورده بودند، طبیعی است که برای چنین نظام مقتدری توانمندی توطئه چینی نمایند.

حجت الاسلام شجاعی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همواره تاکید دارند که مردم سطح بینش و بصیرت سیاسی و اجتماعی خود را ارتقاء دهند تا در مواقع وقوع فتنه بتوانند جبهه باطل را بشناسند و با تمام قدرت از حقانیت نظام اسلامی دفاع کنند.

وی ادامه داد: بصیرت و اتحاد از اسباب مهم پیشرفت کشور به شمار می‌رود که باید بیش از پیش به این مسئله توجه جدی کنیم

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha