پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 936271
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
سلیمانی

حوزه / درآستانه اولین سالگرد شهید سلیمانی از تابلو سیر و سلوک تا شهادت یادبود سردار سپاه اسلام و جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، عصر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، سردار ملکی، فرماندهان سپاه کاشان و قم، سرداران پیشکسوت و جمعی از مسئولان، روحانیون و خانواده شهید شهروز مظفری در مرکز اردویی کوثر قم از تابلو سیر و سلوک تا شهادت اثر مهندس سعید بوجار آرانی رونمایی شد.

شایان ذکر است: این تابلو که از سری طرح های سماع خط به ابعاد ۷۰/۱۰۰ سانتیمتر با تکنیک راپید روترینگ و ماژیک اثر مهندس سعید بوجار آرانی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان نقاشی شده قرار است پس از رونمایی اثر فوق که تازه ترین اثر هنری آقای سعید بوجار کارشناس مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی هنری است جهت بازدید علاقه مندان و دوستداران شهید سر دار دلها به مدت دو هفته در محل اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان به نمایش گذاشته شود.

خاطرنشان می شود:  این اثر به خانواده شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی اهدا خواهدشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رسول ملکیان اصفهانی IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    1 0
    سلام سلام و صلوات بر ارواح طیبه جمیع شهدا و بویژه سردار شهید قاسم سلیمانی ای کاش تصاویری از این تابلو نشان می دادید. مگر رونمائی نبوده است.