پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
طرح ولایت

حوزه/ عضو هیئت علمی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران گفت: سلسله وار و نظام مند بودن یکی از ویژگی های مهم کتاب های طرح ولایت است که باید به آن توجه کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام مهدی عبدالهی عصر جمعه در حاشیه برگزاری آزمون شفاهی دوره تربیت «استاد طرح ولایت» که در موسسه امام خمینی(ره) واحد شیراز برگزار شد، اظهار کرد: طرح ولایت آثار و برکات خوبی داشته و علاوه بر ایران در چند کشور خارجی نیز برگزار شده است.

وی در ادامه کمبود امکانات را تنها دلیل عدم گسترش این طرح دانست و اضافه کرد: امکانات سخت افزاری و نرم افزاری همچنین مهمترین مشکلات کمبود استاد بخشی دیگر از دلایل عدم گسترش این طرح است.

عضو هیئت علمی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران همچنین ویژگی های کتب طرح ولایت را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: سلسله وار و نظام مند بودن یکی از ویژگی های مهم کتاب های طرح ولایت است که باید به آن توجه کرد، البته مطالب کتاب ها دشوار است، از این رو اساتیدی که بتوانند در استان ها از عهده تدریس این کتب بر بیایند در حد نیاز نیست.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم دوره طرح تربیت مدرس که اکنون در شیراز برگزار می شود، بتواند اساتید این موسسه را در شیراز تامین کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha