چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
تصاویری از مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی در کنار رهبر معظم انقلاب

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استانی در پیام مشترک به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و یاران وفادارش بر عملیاتی سازی مکتب حاج قاسم تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمان، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استانی در پیام مشترک به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و یاران وفادارش بر عملیاتی سازی مکتب حاج قاسم تاکید کردند.

متن پیام‌مشترک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، رئیس مجمع نمایندگان استان و رئیس کل دادگستری استان کرمان به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران وفادارش به این شرح است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

یکسال از شهادت فرزند سلحشور دیارکریمان، سرباز وطن، مالک‌اشتر رهبری و سیدالشهدای مقاومت، سردار حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و سردار حسین پورجعفری یاردیرین این فرمانده سرافراز می گذرد. استان کرمان همچنان در غم از دست دادن سردار سلیمانی در بهت و سوگ است. بین سردار سلیمانی و مردم کرمان، علاقه ای وصف ناشدنی وجود داشت و این حس پس از شهادت سرباز وطن، در دل کرمانی ها صدچندان شده است. سردار نیز عاشق مردم کرمان بود و در وصیت نامه خود این علاقه را این گونه بیان کرده است: " من شما را از پدر و مادرم و فرزندان و خواهران و برادران خود بیشتر دوست دارم". شهید سلیمانی مردم کرمان را به ماندن با ولایت توصیه می کند و خطاب به مردم کرمان نوشته است: "دوست دارم کرمان همیشه و تا آخر با ولایت بماند. این ولایت، ولایت علی بن ابیطالب است و خیمه او خیمه حسین فاطمه است. دور آن بگردید. با همه شما هستم. میدانید در زندگی به انسانیت و عاطفه‌ها و فطرت‌ها بیشتر از رنگ‌های سیاسی توجه کردم. خطاب من به همه شما است که مرا از خود می دانید، برادر خود و فرزند خود می دانید."

زیباترین تعبیر را از شهادت سردار سلیمانی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) داشتند و فرمودند: "سردار بزرگ و پرافتخار اسلام آسمانی شد. ارواح طیبه شهیدان، روح مطهر قاسم سلیمانی را در آغوش گرفتند. سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدانهای مبارزه با شیاطین و اشرار عالم، و سالها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سلیمانی عزیز را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت."

شهید سلیمانی از دوران دفاع مقدس تا نابودی داعش و تروریست‌های تکفیری، گفتمان و فرهنگ مقاومت و پایداری را فراتر از مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران، بسط، گسترش و تثبیت نمود و اینک وظیفه داریم به فرموده رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای، مکتب شهید سلیمانی را ترویج دهیم. کرمان باید به مرکز اصلی گفتمان مکتب شهید سلیمانی تبدیل شود و با این رسالت، کرمان باید در همه زمینه ها گفتمان ساز این مکتب و نماد آن باشد.

از دی ماه ۹۸ نگاه بسیاری نه تنها از داخل کشور که در سطح بین المللی به کرمان است. کارهای خوبی آغاز و انجام شده است و باید با هم افزایی، همفکری، هم اندیشی و برنامه ریزی، مکتب شهید سلیمانی را در سطح جهانی معرفی کنیم که سنگین ترین و بزرگترین شکست برای نظام سلطه، ترویج مکتب سردار سلیمانی است.

اینجانبان سالگرد شهادت ابر مجاهد جبهه حق و قهرمان ملت ایران و جهان اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و سردار پورجعفری، که همچون آن شهید والامقام جان خود را وقف انقلاب اسلام مردم و ولایت کرد گرامی داشته و همانند آن فرمانده عزیزمان که مراد ما بود ماهم به عنوان مرید با همه توانمان فرهنگ غنی و جامع الاطرافی آن مکتب را که سرچشمه و قله آن در کرمان است به فضل و توفیق الهی و توجه ائمه اطهار و مدد روح مطهرش عملیاتی خواهیم نمود.

بر مبنای وعده های تخلف ناپذیر الهی، یقین داریم خون پاک شهیدان، مسیر جهاد را هموارتر و راه و رسم مقاومت و ظلم ستیزی را روشن و پویا تر از گذشته خواهد کرد و انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون پاک سردار سلیمانی آغشته کردند. ابرمردی که زندگی و حیاتش موجب غرور و عزت و شهادتش باعث انسجام و همبستگی شد.

حسن علیدادی سلیمانی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان

علی زینی وند
استاندار کرمان

حسین معروفی
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

شهباز حسن پور
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی

یدالله موحد
رئیس کل دادگستری استان کرمان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha