شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر / درس اخلاق آیت الله محسن فقیهی در مدرسه علمیه آیت الله العظمی گلپایگانی

حوزه/ آن مرحوم استادی برجسته و متفکر در علوم اسلامی بودند و در عرصه های مختلف علمی و سیاسی آثار ماندگار و کم نظیری از خود به جای گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، پیام تسلیت آیت الله محسن فقیهی در پی ارتحال آیت الله مصباح یزدی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون
ارتحال عالم ربانی، فقیه انقلابی و اندیشمند بزرگ حضرت آیت الله حاج شیخ محمد تقی مصباح یزدی رضوان الله علیه، موجب تأسف و تألم فراوان گردید.
این حکیم مجاهد از پیشگامان انقلاب اسلامی و یار وفادار حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بود که  طی عمر با برکت خویش منشأ خدمات معنوی، علمی، انقلابی و سیاسی بی‌بدیل و ارزنده‌ی بسیاری بود و در راه ترویج و دفاع از معارف اسلامی، ارزش های انقلاب اسلامی و تربیت شاگردان ممتاز تلاش زیادی کردند.
ایشان استادی برجسته و متفکر در علوم اسلامی بودند و در عرصه های مختلف علمی و سیاسی آثار  ماندگار و کم نظیری از خود به جای گذاشتند. آثار فاخر علمی ایشان برای حوزه های علمیه و مراکز علمی بسیار ارزشمند و مفید است.
بینش بالای سیاسی، تبحر در علوم اسلامی و صراحت و استقامت در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و سلوک اخلاقی  از ویژگی های منحصر به فرد این شخصیت بزرگ بود.
اینجانب فقدان این استاد مبرز علوم اسلامی را به محضر بقیه الله الاعظم، ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه های  علمیه، شاگردان و ارادتمندان، بیت شریف و فرزندان مکرّم  آن معلم بزرگ تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات و همجواری با ائمه اطهار (علیهم السلام) و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.
ان شاءالله روح این عالم پارسا قرین رحمت الهی و محشور با اولیاء ابرار گردد.
محسن فقیهی
۱۳ دی ماه ۱۳۹۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha