پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شهید حاج قاسم سلیمانی

حوزه/ خطیب حرم مطهر رضوی گفت: حاج قاسم سلیمانی نقش موثری در خنثی کردن فتنه‌های بین‌المللی داشت و موجب نجات دولت و ملت عراق و سوریه از دست نیروهای تکفیری داعش شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، حجت الاسلام اسماعیل سعادت نژاد، سخنران مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی که به صورت مجازی برگزار شد، ابراز کرد: حضور حاج قاسم سلیمانی در کنار ولایت و نقش‌آفرینی او در پیش برد اهداف انقلاب همانند مالک اشتر برای امیرالمومنین(ع) بود.

وی تصریح کرد: همانطور که وجود مالک اشتر در کنار امیرالمومنین(ع) مسرت بخش و غرور آفرین بود فقدان این شخصیت بزرگ نیز اندوه بزرگی بر قلب مبارک حضرت علی(ع) وارد کرد و شهادت حاج قاسم سلیمانی نیز موجب ناراحتی و حزن رهبر معظم انقلاب شد.

سخنران حرم مطهر رضوی افزود: حزن و اندوه رهبر انقلاب در هنگام شهادت حاج قاسم سلیمانی نه فقط به خاطر مسائل عاطفی و علاقه‌مندی به ایشان، بلکه به خاطر نقش آفرینی این سردار بزرگ در صحنه‌های نبرد و دفاع جانانه از آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.

وی یکی از مهمترین عوامل محبوبیت حاج قاسم سلیمانی را ولایت مداری او دانست و اظهار کرد: این عنصر انقلابی با تبعیت از ولایت فقیه و توسل به ائمه اطهار(ع) همه بحران‌ها و فتنه‌ها را پشت سر گذاشت و در نهایت هم در راه ولایت به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha