پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شهید حاج قاسم سلیمانی

حوزه/ قائم‌ مقام تولیت آستان قدس رضوی درباره حال و هوای تشرف آخر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به بارگاه رضوی روایت خاصی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، مصطفی خاکسار قهرودی، با اشاره به شهادت حاج‌قاسم سلیمانی اظهار کرد: مردم حاج قاسم سلیمانی را از خودشان می‌دانستند و احساس می‌کنند عزیزی را از دست داده‌اند. این از دست دادن برای مردم بسیار گران است و غم و اندوه فراوانی دارند. شهادت حاج قاسم مزدی بود که خداوند متعال نصیب ایشان کرد.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: یادم نمی‌رود؛ آخرین باری که ایشان به حرم منور رضوی مشرف شد حالی فراموش‌نشدنی داشت. احساس می‌کنم ایشان شهادت خود را در حرم از خدا خواست. این را می‌شد از حال‌وهوای ایشان درک کرد.

خاکسار قهرودی بیان کرد: ایشان به مقام شهادت که خواستار آن بود رسید. بی‌تردید در میان شهدا نیز جایگاه برجسته‌ای دارد و در مقام اطاعت از ولایت نیز جایگاه برجسته‌ای داشت. همه وجود ایشان خدمت و پیاده‌سازی تدابیر مقام معظم رهبری بود.

وی اظهار کرد: باید این شهادت را به روح ایشان و دوستان ایشان تبریک گفت. از سوی دیگر، دشمن نیز نباید احساس کند کار مهمی صورت داده بلکه کار ذلیلانه‌ای صورت داده است. اینکه جمهوری اسلامی پهپاد آمریکایی را می‌زند این عزت و اقتدار است. آن‌گونه که به حاج‌قاسم حمله کردند و ایشان را به شهادت رساندند، کاری ذلیلانه و مذبوحانه است.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: مردم، بسیجیان، سپاه، و بسیج یمن و عراق دوستان و سربازان حاج‌قاسم هستند. دشمن باید بداند روی آرامش را نخواهد دید. این بسیجیان هرجای دنیا که باشند، انتقام حاج‌قاسم را خواهند گرفت.

خاکسار قهرودی افزود: توفیق همراهی و سربازی و شاگردی ایشان را چند صباحی داشتم. شاهد بودم که با همه وجود خدمت می‌کرد. دشمن خوشحال نباشد زیرا هزاران حاج‌قاسم در دنیا قد علم خواهند کرد و محکم‌تر از گذشته مقابل دشمن می‌ایستند.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: ایشان همواره در فراق شهدا اشک می‌ریخت و خود را از قافله شهدا عقب می‌دید. بارها این مسئله را در تشرف‌های ایشان به حرم رضوی می‌دیدم. با همه وجود می‌خواست به شهادت برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha