پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام نوفرستی

حوزه/ قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تسلیت سالگرد شهادت شهید سلیمانی، گفت: دشمنان بدانند پایه‌های انقلاب اسلامی با شهادت این سردار سست نمی‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین نوفرستی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در گفت و گوی با خبرنگار «حوزه» در بیرجند ضمن  تسلیت سالروز شهادت سردار دلها، اظهار کرد: سردار سپهبد شهید سلیمانی یکی از سرداران و پاسداران انقلاب اسلامی بود و دشمنان بایستی بدانند پایه‌های انقلاب اسلامی با شهادت این سردار سست نمی‌شود.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی علاقه و محبت قلبی زیادی نسبت به سردار دلها داشتند، عنوان کرد: بنا بر بیانات ایشان، سردار عزیز از روح معنوی برخوردار بود و پایبند کامل به اصول اخلاقی بود.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان این‌که ۴۰سال خدمت شایسته و ولایت مداری سردار سلیمانی را تبدیل به سردار شجاعت و شهامت کرد، ادامه داد: سردار در مقابل دشمنان جدی بودند و در حضور مردم نیز بسیار متواضع بودند.

وفاداری‌ به اسلام، قرآن و رهبری مهمترین ویژگی سردار سلیمانی بود

حجت الاسلام و المسلمین نوفرستی با اشاره به وفاداری‌ به اسلام، قرآن و رهبری مهمترین ویژگی سردار رشید اسلام بود، گفت: بر کسی پوشیده نیست که عظمت انقلاب اسلامی همواره سبب هراس و کینه دشمنان بوده و در طول سال های سپری شده از عمر پربرکت این نظام الهی نیز از هیچ تلاشی در راستای ضربه زدن و تخریب آن کوتاهی نکرده اند.

وی با اشاره به این‌که در دی ماه سال ۸۸ دشمنان با سوء استفاده از موضوع انتخابات ریاست جمهوری موجب ایجاد فضای التهاب و اغتشاش در ایران شدند، تصریح کرد: آنچه مسلم است آن که متاسفانه عناصر نفوذی در آن برهه فریب خودند و به نوان عوامل اصلی ناآرامی های بعد از انتخابات آسیب هایی وارد کردند، اما سرانجام با عنایت خداوند و بصیرت مردم ایران که تابع فرامین مقام معظم رهبری بودند موجب رسوایی عناصر نفوذی دشمن در آن زمان شدند.

حجت الاسلام و المسلمین نوفرستی با بیان این‌که تاکید قرآن کریم و روایات معصومین در بحث "بصیرت" بسیار زیاد است، مطرح کرد: قطعا اگر امت اسلامی اهل بصیرت و تفکر باشند، می‌توانند موجبات پیشرفت جامعه اسلامی را فراهم کنند.

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه‌ در خراسان‌جنوبی با تاکید بر این‌که ۹دی از دیدگاه رهبری یک حرکت ماندنی بود، ابراز کرد:۹ دی بساط‌ فتنه و فتنه‌گران‌ در هم پیچید.

وی با تأکید بر برگزاری مناسب و تأثیرگذار برنامه های دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، اضافه کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ایجاد محدودیت هایی در راستای اجرای فیزیکی مراسم، می توان با بهره گیری حداکثری از ظرفیت فضای مجازی به ویژه صدا و سیما گام های موثری در این خصوص برداشت.

امام جمعه موقت بیرجند اظهار کرد: قطعا امروز فضای مجازی یک فرصت است و همانطور که جریان باطل دارد از رسانه‌ها به نفع خویش استفاده می‌کند، بایستی برای تبلیغ جریان حق هم به بهترین نحو از فضای مجازی استفاده گردد.
انتهای پیام/۱۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha