جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار رمضان شریف - سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حوزه/ سردار شریف گفت: اعتماد به‌نفسی که شهید سلیمانی ایجاد کرد برای جلوگیری از تحقیر امت اسلامی و جلوگیری از غارت و چپاول منابع کشورهای اسلامی و برای جلوگیری از ایجاد تفرقه در کشورهای اسلامی کار بسیار بزرگی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمان، سردار رمضان شریف، امروز در جمع خبرنگاران و در حاشیه زیارت مضجع نورانی سردار دلها گفت: سردار سلیمانی اعتقاد داشت که باید چهره‌سازی را از چهره‌های منور شهدا شروع کنیم، چرا که هر چه داریم، از آنان است.

وی افزود: با توجه به اقدامات چند سالِ اخیر سردار سلیمانی لازم بود که اخبار ایشان رسانه‌ای شود که بحث جداگانه‌ای دارد، اما ما هیچ زمانی کنفرانس خبری برای ایشان نداشتیم اما خداوند متعال به جهت اخلاص، توانمندی و کارآمدی وی در طراحی و نابودسازی دشمن و الفت و عطوفتی که در میان توده‌های مردمی داشت به وی آبرو بخشید و امروز این عزت و آبرو، سرمایه نرم‌افزاری بزرگی برای انقلاب است تا در سرافرازی امت اسلامی و آزادسازی قدس شریف از آن بهره‌مند شود.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایجاد اعتماد به‌نفس در کشورهای اسلامی را مهمترین اقدامات سردار سلیمانی خواند و خاطرنشان کرد: اعتماد به‌نفسی که شهید سلیمانی ایجاد کرد برای جلوگیری از تحقیر امت اسلامی و جلوگیری از غارت و چپاول منابع کشورهای اسلامی و برای جلوگیری از ایجاد تفرقه در کشورهای اسلامی کار بسیار بزرگی بود و باعث پیروزی‌های درخشانی شد، اگر مکتب حاج قاسم تبیین شود، می‌تواند سرمشقی باشد برای همه جوانان و همه کشورهایی که حاضر نیستند زیر پرچم ظلم، جور و ستم قرار بگیرند.

وی به سال‌های دفاع مقدس اشاره و با پرداختن به شیوه ابتکاری جمهوری اسلامی، ابراز داشت: آن سال‌ها یک نفر در یک استان داوطلب می‌شد و نیروهای مردمیِ آن استان را ساماندهی می‌کرد و در قالب لشکر و گردان برای مقابله با تجاوزات صدام می‌فرستاد.

سردار شریف ادامه داد: سردار سلیمانی همین مدل را با یک شکل بزرگتر در دنیای اسلام پیاده کرد، مثلا در سوریه و برای مقابله با داعش، سوری، ایرانی، افغانستانی، لبنانی، عراقی و ... در کنار هم می‌جنگند که این است برای دشمن یک پیام نرم‌افزاری قدرتمندی‌ست که خون تازه‌ای در رگ‌های کشورهای اسلامی دمیده شده است.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر امروز صهیونیست‌ها اشتباهی را مرتکب و به کشوری اسلامی حمله کنند، با انبوهی از جوانان در سراسر کشورهای اسلامی برای دفاع از آن روبه رو می‌شوند که امید داریم با این جوانانی که تربیت شده است بتوانیم قدس شریف را آزاد کنیم.

وی  در پایان به خیانت برخی کشورها درباره آزادسازی روابط با صهیونیست‌ها اشاره کرد و گفت: اینها هم مثل سایر خائنین عرب نزد ملت‌هایشان خار و خفیف می‌شوند که البته این کار هم یک پتانسیل بیشتری برای مصمم شدن امت اسلامی برای مقابله با صهیونیست‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha