جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: مهم ترین بعد مکتب شهید سلیمانی، بعد رسانه‌ای آن است که آگاهی، بصیرت، شجاعت و شهامت را هم شامل می‌شود و وظیفه همه رسانه ها است که این ابعاد را به دنیا نشان دهند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، ظهر امروز ، در نشستی با اصحاب رسانه استان قزوین که بصورت آنلاین برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره سردار رشید سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند شهید سلیمانی یک فرد نیست، بلکه یک مکتب فراگیر اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و راهبردی است.

وی خاطرنشان کرد: مهم ترین بعد مکتب شهید سلیمانی، بعد رسانه‌ای آن است که آگاهی، بصیرت، شجاعت و شهامت را هم شامل می‌شود و وظیفه همه رسانه ها است که این ابعاد را به دنیا نشان دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: خدامحوری جزو ابعاد اصلی مکتب سردار سلیمانی محسوب می‌شود؛ همچنین باتوجه به این که خدمت به بندگان نوعی عبادت است، لذا خدمت به خلق را می‌توانیم از دیگر ابعاد مکتب سردار سلیمانی بدانیم.

 حجت الاسلام معبودی، سردار سلیمانی را نماد استکبار ستیزی دانست و تصریح کرد:  باید خدمات شهید سلیمانی در ابعاد و عرصه های گوناگون به درستی برای مردم جامعه و به ویژه نسل جدید تبیین شود.

وی اظهار کرد:  رسانه‌ها نقش محوری برای غلبه نرم‌افزاری بر هیمنه پوچ استکبار جهانی دارند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha