پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حیدری قزوین

 حوزه / تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه و دفتر نهاد نمانیدگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قزوین به امضای مسئولان این دو مجموعه رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حسین حیدری، ظهر امروز در نشستی با مدیر حوزه علمیه قزوین که در مدرسه علمیه صالحیه برگزارشد، ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت صدیقه کبری (س)، شهادت سردار دلها و رحلت عالم ربانی آیت الله مصباح یزدی، گفت: پیام مقام معظم رهبری به مناسبت درگذشت آیت الله مصباح یزدی نشان داد این شخصیت وارسته زبان گویای حق و جانشین برحقی برای شهید مطهری بودند.

وی خاطرنشان کرد: مرحوم مصباح یزدی همیشه مردم را به پیروی‌ از ولایت‌ مطلقه‌ فقیه‌ و شناخت‌ هوشمندانه‌ توطئه‌های‌ دشمن‌  توصیه می کرد.

حیدری ادامه داد: آن عالم فرزانه و خطیب توانا حیات پربرکت خویش را از یک سو صرف ترویج اسلام ناب محمدی، گسترش معارف والای علوی و از سوی دیگر مبارزه با طاغوت پهلوی و حمایت قاطع از امام راحل(ره)، انقلاب اسلامی و رهبری معظم کرد.

مسئول  دفتر نهاد نمانیدگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قزوین تصریح کرد: اگر می خواستیم یک روز مناسب را برای انعقاد این تفاهم‌نامه‌ انتخاب کنیم هیچ روزی بهتر از امروز پیدا نمی‌کردیم.

وی خواستار تشکیل دبیرخانه همکاری حوزه علمیه و  دفتر نهاد نمانیدگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قزوین شد و ادامه داد: باید برای هر دانشگاه با کمک و نظر دفاتر نهاد رهبری این تفاهم‌نامه بومی سازی شده و  از ظرفیت حوزه علمیه خواهران استان در این امر نیز استفاده کرد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha