سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حاج ابوالقاسمی

حوزه/ شهید قاسم سلیمانی و مرحوم آیت الله مصباح یزدی از پیشتازان جبهه مقاومت نظامی و فرهنگی بودند و معتقدیم که راه پیروزی انقلاب از مسیر مقاومت می گذرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم در نشست وبیناری تبیین شاخصه های مکتب مقاومت که در مدرسه علمیه مشکوة قم برگزار شد، ضمن تسلیت رحلت آیت الله مصباح یزدی، گفت: بین آن عالم ربانی و شهید سلیمانی مشترکاتی است که از جمله آن این می باشد، مرحوم مصباح یزدی اهل جهاد علمی و آن شهید اهل جهاد نظامی و فرهنگی بود. این شهید در میدان رزم جلوی دشمنان می ایستاد، آن عالم هم با قلم خود از دین و اسلام دفاع می کرد.

عضو خبرگان رهبری افزود: مرحوم آیت الله مصباح یزدی با قلم خود روشنگری و حقیقت اسلام و دین را با مبانی دینی برای علاقه مندان تشریح می کرد و ده ها وصدها مقاله به قلم ایشان به عنوان سلاح برای دفاع از دین منتشر شد.

وی بیان داشت: امروز در جامعه اسلامی گرفتار دو داغ سنگین چون شهید سلیمانی و مرحوم آیت الله مصباح یزدی هستیم. هر کدام در عرصه ای مشغول دفاع از دین و اسلام و ولایت فقیه و در هر کجا حضور پیدا می کردند، اثر گذار بودند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم گفت: هر دو از پیشتازان جبهه مقاومت نظامی و فرهنگی بودند. امروز هم راه پیروزی انقلاب از مسیر مقاومت می گذرد و ایمان داریم که  همچنان که خون این شهید، سد بزرگی در مقابل دشمن ایجاد خواهد کرد، قلم آن عالم نیز این چنین خواهد بود.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به رونمایی «قرآن کتاب مقاومت»، افزود: امروز شاهد رونمایی از قرآن کتاب مقاومت در مدرسه علمیه مشکاة هستیم. برای تدوین این کتاب ۳۰ طلبه مشارکت داشته اند.

وی بیان داشت: این کتاب از سوی سازمان تبلیغات اسلامی به چاپ رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha