پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویری از دیدار طلاب خوزستانی با مرحوم آیت الله مصباح یزدی

حوزه/ مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله مصباح یزدی فردا دوشنبه ساعت ۹صبح از مصلای قم به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با رعایت همه پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله مصباح یزدی عضو خبرگان رهبر و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، فردا دوشنبه ۱۵دی ماه ساعت ۹صبح از مصلای  قم به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با رعایت همه پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    0 0
    آخه از مصلی تا حرم (خیابان صفائیه) گنجایش جمعیت آن هم با رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی را دارد؟! اکثر شاگردان و ارادتمندان به حضرت آیت اللّه مصباح در قم ساکن هستند و طبیعتاً جمعیت زیادی برای تشییع خواهد آمد. از مسجد امام حسن عسکری علیه السلام تا حرم کلی فضای باز و مناسب برای تشییع وجود دارد. یک مقدار تدبیر لازم است
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
      0 0
      اتفاقا فاصله طولی مسجد امام حسن عسکری علیه السلام با حرم خیلی کم است در حالی که مصلی تا حرم فاصله زیاد است و راحت تر گنجایش داد . البته تشییع های اینچنینی خواه ناخواه ... منتهی ادعای وزارت بهداشت در مورد کاهش مرگ و میرها کاملا یکسویه است بعد از مطرح شدن ۴ داروی ایرانی بلافاصله محدودیت ها وضع و تقریبا بلافاصله کاهش مرگ ها آغاز ولی همه را به حساب محدودیت ها گذاشتند !!! و اسمی از آثار داروها برده نشد !!!