شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تبریز

حوزه / سرلشکر حسین سلامی تصریح کرد: باید به دنیا آموخت که حاج قاسم شخص نیست، مکتب است؛ نقطه نیست، راه است و شهادت او پایان نیست و شروعی برای جهانی سازی گفتمان مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، وبینار علمی «مکتب شهید سلیمانی» با پیام سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در جوار مزار شهدای در وادی رحمت تبریز برگزار شد.

سرلشکر حسین سلامی در این پیام آورده است: امروز سالگرد شهادت کسی را گرامی می‌داریم که در ایمان، شجاعت و اعتقاد بی‌نظیر بود. یاد، نام و گستره شخصیت او فراتر از مرزهای ایران و جهان اسلام بود و امروز همه جهان از او به عنوان اسوه حمایت از مظلومان و مستضعفین یاد می‌کنند و چه بد است کار کسانی که می‌خواهند به خورشید سنگ بزنند و آن را خاموش سازند.

 باید به دنیا آموخت که حاج قاسم شخص نیست، مکتب است؛ نقطه نیست، راه است و شهادت او پایان نیست و شروعی برای جهانی سازی گفتمان مقاومت است.

 شهادت سردار سلیمانی بعثت و برانگیختگی عجیبی در عالم به وجود آورده و یک انرژی جدید در جغرافیای وسیع، خلق کرده که یک نمونه آن کار ارزشمند، خط شکن و ماندگار شماست که امیدوارم با همت جوانان غیور و انقلابی استان آذربایجان شرقی تداوم داشته باشد.

حاج قاسم، برای کشور و ملت‌های مظلوم قدرت آفرین بود و امروز تکلیفی بزرگ بر دوش ماست که با تولید قدرت نرم؛ نرم افزار فکری و هژمونی پوشالی آمریکا را به چالشی عظیم دچار کنیم. کار ارزشمند جامعه علمی و دانشگاهی آن استان ولایت مدار را ارج نهاده و سپاس و قدردانی خودم را نثار شما می‌کنم.

انتها یپیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha