جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام معبودی

 حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: سبک زندگی اسلامی یعنی نباید در برابر دشمنان سر خم کرد و زیر بار ظلم رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، عصر امروز در مراسم تجلیل از خانواده شهدای لشکر فاطمیون که در گلزار شهدای قزوین برگزار شد، گفت: یکی از نکات مد نظر رهبر انقلاب اسلامی در تدوین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اجرای سبک زندگی اسلامی در جامعه است که برای تحقق آن باید شهدای دوران دفاع مقدس را الگو قرار داد.

وی با بیان این که توجه به نوع زندگی شهدا بهترین راه برای پیاده سازی گام دوم انقلاب اسلامی است، افزود: سبک زندگی اسلامی یعنی نباید در برابر دشمنان سر خم کرد و زیر بار ظلم رفت. ملت با بصیرت ایران اسلامی طی ۴۰ سال گذشته بر همین مبنا و اصل مهم اسلامی حرکت کرده و در آینده نیز چنین خواهد کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین بیان کرد: شهدا مطیع رهبر زمان خود بودند و همه در وصیتنامه‌های خود آورده اند که امام را تنها نگذارید.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: ویژگی برجسته شهدا تلاش بر حفظ دین و ارزش هاست و خدای متعال وعده داده هر کسی دین خدا را یاری کند خدا او را یاری می‌کند.

وی ادامه داد: عده ای به میدان آمدند و با ایثار خون خود موجب شدند انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و عده ای دیگر به جبهه ها اعزام شدند و با ایثار خون خود مملکت اسلامی را حفظ کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین اظهار کرد: شهدا کسانی هستند که از لحاظ معارف خداشناسی، برجستگی داشته و از لحاظ عمل نیز در بالاترین سطح نیکی قرار دارند.

 انتهای پیام 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha