جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انقلابی جوانوں کا گلمگرگ کی برفیلی چوٹیوں پر تصویر کے ساتھ شہید قاسم سلیمانی کو خراج عقیدت

حوزه/ با وجود بارش برف و باران، مردم کشمیر با شور و شوق در مراسم ها، سمینارها، وبینارها، تجمعات و جلسات سالگرد شهید قاسم سلیمانی در جامو کشمیر هند شرکت کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبر گزاری «حوزه» با وجود سرمای شدید، برف و باران، تجمعات، وبینارها، سمینارها و مراسم باشکوه سالگرد سردار قاسم سلیمانی و همرزمانش در گوشه گوشه جامو و کشمیر برگزار شد.

طبق گزارش رسیده مردم انقلابی کشمیری با شور و شوق در آن شرکت کردند و به شیوه باشکوهی به شهید قدس و همرزمانش ادای احترام کردند. سمینارها و مراسم علاوه بر شهر های کشمیر مرکزی قبیل بدگام و سرینگر در جا های مختلف کشمیر شمالی مانند بندپیورا، بارامولا، گاندربال و پلواما برگزار شد.

به همت مجمع اسلامی کشمیر، کنفرانس یک روزه شهدا در ساتسو کالان برگزار شد که در آن دانشمندان، شاعران و فرهیختگان نقش شهید قاسم سلیمانی را در منطقه توصیف کردند و فداکاری های شهدا را الگوی انقلاب اسلامی عنوان کردند.

به همت بنیاد متاب کشمیر در باندی پورا و به همت سازمان مکاتب کشمیر در بامنا بودگام مراسم باشکوهی برگزار شد انجام و همچنین تجمع ضد آمریکایی نیز در شهر ماگام برگزار شد که شرکت کنندگان تصاویر رهبر معظم انقلاب و شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را در دست داشتند و همچنین شعارهای ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی سر می دادند.

همچنین در جاهای مختلف سرینگر؛ گند حسی بت، حسن آباد، جدیبل و سعده کدال جشن هایی برگزار شد که در آن شرکت کنندگان به شهید سلیمانی ادای احترام کردند.

همچنین جوانان انقلابی کشمیری با نمایش تصویری از شهید سلیمانی در قله های یخ زده گلمارگ جامو کشمیر و ادای احترام به او، عشق و ارادت خود به شهید سلیمانی را به شیوه ای بی نظیر ابراز داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha