پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مصباح

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: از ابتدای انقلاب شاهد بروز و ظهور جریان های الحادی و ضددین در کشور بودیم، به گونه ای که بسیاری از گروه های الحادی سرستیز با اسلام به ویژه ولایت و مرجعیت داشتند، ولی استدلال های محکم و علمی آیت الله مصباح یزدی همانند سدی نفوذ ناپذیر تمام این جریانات ملحد را از ساحت مقدس دین دور ساخت.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان ضمن تسلیت ارتحال عالم ربانی آیت الله مصباح یزدی، اظهار داشت: شخصیت عملی و اخلاقی ایشان مانند ستونی مستحکم برای دین و شریعت اسلام بود.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان تصریح کرد: مرحوم آیت الله مصباح یزدی عمر گرانبهای خویش را  در راه دفاع از ساحت اسلام و ولایت گذراند و در این راه چه توهین ها و بی احترامی هایی که از سوی دشمنان دین و بدنهادان به این شخصیت والای دینی نشد.

وی ادامه داد: جایگاه علمی و عملی مرحوم آیت الله مصباح یزدی در انقلاب اسلامی تا حدی بود که یکی از نشریات انگلیسی در مقاله ای درباره ایشان آورده است «نیروهایی که برای گام دوم انقلاب در توسعه قدرت انقلاب به وجود آمده اند، میراث فکری مصباح هستند». این موضع گیری دشمنان اسلام و غربی ها در برابر آیت الله مصباح را باید مایه مباهات دانست؛ شخصیتی که مستکبرین وجود ایشان را بزرگترین مانع و سد در مقابل برنامه های استکباری و دین ستیزانه خود می دیدند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: از ابتدای انقلاب شاهد بروز و ظهور جریان های الحادی و ضددین در کشور بودیم، به گونه ای که بسیاری از گروه های الحادی سرستیز با اسلام به ویژه ولایت و مرجعیت داشتند، ولی استدلال های محکم و علمی آیت الله مصباح یزدی همانند سدی نفوذ ناپذیر تمام این جریانات ملحد را از ساحت مقدس دین دور ساخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha