سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
پیام تسلیت آیت الله  حسینی

حوزه/ آیت الله حسینی، نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق، طی پیامی رحلت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، آیت الله سید مجتبی حسینی، نماینده خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری،  در پیامی رحلت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی را تسلیت گفت:

متن پیام به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

یَا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ. ارْجِعِی إِلَی رَبِّکِ رَاضِیَةً مَرْضِیَّةً. فَادْخُلِی فِی عِبَادِی. وَ ادْخُلِی جَنَّتِی


خبر ارتحال عالم ربانی، فقیه آگاه، فیلسوف عارف، دانشمند فرزانه، مجاهد خستگی‌ناپذیر حضرت آیت الله آقای حاج شیخ محمد تقی مصباح یزدی موجب تأسف فراوان گردید.

آن مرحوم شخصیتی بود که در تمام گام های تحقق و تداوم انقلاب سهم به سزایی داشت و یاری وفادار برای مقام ولایت ومدافع ارزش های انقلاب بود. این اندیشمند بزرگ و با اخلاص، سپری استوار و خستگی ناپذیر در برابر شبهه افکنان و خناسانی بود که تمامیت اسلام وانقلاب را هدف گرفته بودند و هم اکنون بسیاری از چهره های درخشان علمی دست پرورده این بزرگوار می باشند.

این جانب مصیبت فقدان آن عزیز را به محضر رهبر معظم انقلاب و سایر مراجع عظام دامت برکاتهم و حوزه های علمیه مخصوصا حوزه نجف اشرف و قم مقدسه و همچنین خدمت خانواده محترم و مریدان آن مرحوم تسلیت عرض نموده، و از خداوند رحمان جهت بازماندگان صبر و برای آن مرحوم رحمت بی پایان مسألت می نمایم.

"عاشً حَمیداً وَماتَ سَعیداً"

                                               

نجف اشرف –  سید مجتبی حسینی

نماینده مقام معظم رهبری مدظله در عراق


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha