چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت السالام رضوانی

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: مکتب شهید سلیمانی مکتب جهاد، مقاومت و اطاعت از رهبری بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی و اربعین دانشمند شهید دکتر فخری زاده که در مجموعه دارالقرآن فرماندهی انتظامی شهرستان بویین زهرا برگزار شد، گفت: مکتب شهید سلیمانی مکتب جهاد، مقاومت و اطاعت از رهبری بود. شهدای عزیز بویژه شهید حاج قاسم و دکتر فخری زاده با گام نهادن در این مسیر، زندگی خود را وقف انقلاب و مردم کردند.

وی خاطرنشان کرد:  یکی از اقدامات سردار سلیمانی جان نثاری برای احیای دین بود و جان مایه فکری و عملی این شهید در شب‌های عملیات به دست آمد و همان آموخته‌ها را حفظ کرد و رشد داد تا اینکه پس از دفاع مقدس به درجات معنوی والایی دست یافت.

امام جمعه  بویین زهرا ادامه داد: خانواده معظم شهدا و مدافعان حرم ولی نعمتان ما هستند و  وظیفه داریم از یکایک این عزیزان تشکر کنیم، به خاطر اینکه با تقدیم فرزندانشان به ما و کشور عزت و سربلندی و افتخار دادند.

وی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله مصباح یزدی بیان کرد: ایشان از آیات برجسته الهی بر روی زمین و از مجاهدان عرصه های علم، ایمان، ایثار و حق طلبی بودند که در طول عمر پربرکتش موجب ترویج ولایت مداری و تحقق دانش محوری در جامعه اسلامی گردید و فقدان این حکیم مجاهد قطعا خسارتی سنگین بر جامعه اسلامی، انقلابی و علمی وارد خواهد آورد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha